In plina criza, site-urile romanesti pot sa-si creasca veniturile din publicitate

BUCURESTI - 1 iunie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Criza economica a dus la scaderea bugetelor de publicitate, tendinta predominanta fiind de reorientare catre mediul online, datorita costurilor mici comparativ cu campaniile TV, radio si print. Conform analistilor, Internetul este singurul care va inregistra o crestere constanta a cotei de piata de publicitate in urmatorii ani: 13,3% in 2010 si 14,6% in 2011, ceea ce inseamna posibilitatea de castiguri substantiale pentru site-urile romanesti.

In plina criza, site-urile romanesti pot sa-si creasca veniturile din publicitate

In acest context, liderul actual in monitorizarea audientei online din Romania, trafic.ro, relanseaza Studiile demografice, serviciu destinat identificarii profilului utilizatorilor unui site si a preocuparilor pe care acestia le au atat online cat si offline. Aceste informatii sunt esentiale pentru vanzarea de publicitate online catre companii sau agentii de publicitate.

Implementate pentru prima data in 2007, Studiile demografice de la trafic.ro au beneficiat de un upgrade la nivel de design si, mai ales, la nivel functional. Serviciul este accesibil tuturor site-urilor inscrise in trafic.ro si presupune completarea unui chestionar de catre vizitatorii site-ului pe care ruleaza. Chestionarul a fost simplificat pentru a fi mai scurt si mai bine structurat, cu indicatori atat demografici (varsta, sex, localizare geografica, venit, studii), cat si referitori la valori, interese, stil de viata si comportament de consum al utilizatorilor.

Atat rezultatele partiale, cat si cele finale ale unei campanii de Studii demografice sunt disponibile site owner-ului sau web master-ului, care are posibilitatea de a le face publice sau de a le livra agentiilor de publicitate si potentialilor clienti, intr-un format profesionist (document PDF – prezentare cu grafice 3D). In 2009 vor fi efectuate doua astfel de campanii de cercetare, iar fiecare va rula timp de o luna, pentru realizarea unor rezultate concludente.

De asemenea, un avantaj pentru site-urile care opteaza pentru serviciul Studii Demografice este livrarea acestuia direct prin intermediul scriptului trafic.ro, fara a include in paginile site-ului un nou script sau cod. Costul unei campanii de Studii demografice va fi de de 10 Euro per site, iar site-urile care se inscriu acum beneficiaza de promotia trafic.ro: primele doua campanii sunt gratuite!

Despre Okazii.ro

Mai multe detalii pe www.trafic.ro si http://blog.trafic.ro.


Mihai Alexandru Serea
Project Manager

mihai.serea@trafic.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/okazii-ro/in-plina-criza-site-urile-romanesti-pot-sa-si-creasca-veniturile-din-publicitate