Salesforce.com aduce succesul CRM-ului la Bucuresti

BUCURESTI - 26 martie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Salesforce.com si OnboardCRM vor gazdui un eveniment de anvergura pe 28 martie la JW Marriott, Bucharest Grand Hotel. Companiile lider pe piata si managerii de marketing, sales, serviciu clienti si IT ai acestora sunt asteptati sa participe la aceasta prima conferinta din seria “Success On Demand Tour” care va face inconjurul Europei de Est in 2007.

Bucuresti – 13 martie 2007. Salesforce.com, liderul de piata de servicii si aplicatii business, si-a anuntat astazi turul „Success On Demand Tour”. Companiile locale vor avea ocazia sa se familiarizeze cu ultima versiune Winter 2007 a sistemului CRM castigator a numeroase premii si sa impartaseasca cele mai bune practici si succese ale miilor de companii lider de pe intregul glob. Evenimentul de la Bucuresti, care va avea loc pe data de 28 martie 2007, este organizat de partenerul local OnboardCRM in colaborare cu Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Salesforce.com va demonstra cele mai de succes exemple ale conceptului SaaS (Sofware as a Service) companiilor romanesti, care vor afla cum isi pot alinia afacerile la standarde internationale, concomitent cu reducerea costurilor si imbunatatirea performantelor, printr-o implementare rapida si eficienta a unui sistem CRM.

Salesforce.com si-a dobandit popularitatea prin abordarea sa revolutionara „No-Software” si a devenit imediat un sistem usor de folosit, eficient si flexibil pentru 29.800 companii si mai mult de 646.000 utilizatori. Utilizatorii de sales, marketing si serviciu clienti se pot conecta la sistemul CRM prin intermediul internetului pentru a gestiona informatiile despre clienti oriunde si oricand. Evidenta datelor, posibilitatile de raportare ale activitatilor si informatiilor, precum si instrumentele analitice masoara eficienta campaniilor de marketing, iar prognozele de vanzari pot fi usor vizualizate si transmise si altor utilizatori. Odata cu introducerea Apex, un limbaj de programare similar cu SQL, utilizatorii vor putea dezvolta si transmite aplicatii complexe personalizate in aceeasi platforma pana la sfarsitul anului 2007. Platforma este imbunatatita constant prin IdeaExchange, care demonstreaza sursa de inovari a Salesforce.com: comunitatea utilizatorilor si cele mai bune practici.

Despre OnBoardCRM

Despre salesforce.com

Salesforce.com este liderul de piata si tehnologie in serviciile de afaceri on demand. Apex, prima platforma de tip on demand din lume, le permite clientilor, programatorilor si partenerilor sa creeze noi aplicatii care extind sistemul CRM dincolo de functionalitatile de baza, pentru a beneficia de avantajele aplicatiilor gazda si a companiilor cu retele extinse.

Toate componentele si aplicatiile Apex pot fi usor retransmise si instalate prin intermediul directorului AppExchange, disponibil la adresa http://www.salesforce.com/appexchange. Clientii au de asemenea acces la toate beneficiile Successforce, precum si la oferte de prima clasa care includ training, suport, consultanta si cele mai bune practici. Prin blogul IdeaExchange si comunitatile locale de utilizatori, se discuta imbunatatiri si se identifica noi functionalitati.

In prezent, Salesforce.com are peste 29.800 clienti si aproximativ 646.000 utilizatori inscrisi, printre care se numara Advanced Micro Devices (AMD), America Online (AOL), Avis Budget Group, Inc, Dow Jones Newswires, Nokia, Polycom si SunTrust Banks, toate gestionandu-si relatiile printr-o singura interfata si cele mai bune practici comune. Salesforce.com are sediul central in San Francisco, cu reprezentante in Europa si Asia, iar actiunile corporatiei sunt tranzactionate la Bursa din New York sub numele de „CRM”.

Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati http://www.salesforce.com.

Despre OnboardCRM

Fondata in 1995 in Bulgaria ca si companie furnizoare de servicii, OnboardCRM si-a extins sfera de acoperire si serviciile concentrandu-se asupra dezvoltarii de noi canale de vanzari in Europa de Est si in tarile din Uniunea Europeana, Orientul Mijlociu si Africa.

Astazi, OnboardCRM este o companie de business process outsourcing specializata in achizitionare de noi clienti, crestere si programe de loialitate (B2B, B2C si B2P), si este un partener puternic in dezvoltarea de noi canale de afaceri, audit si consultanta.

Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati http://www.onboardcrm.com.
Bogdan STEFAN
Office: +359 2 4901174

sau

Corina Dumitru - Specialist PR
pr@ccir.ro
021/319.01.78
bogdan.stefan@onboardcrm.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/onboardcrm/salesforce-com-aduce-succesul-crm-ului-la-bucuresti