-
BUCURESTI - 29 septembrie 2021
Tot mai mulți români au probleme cu vederea, iar controlul periodic al vederii nu reprezintă, din păcate, o prioritate pentru aceștia.
De mai bine de un an, pandemia a făcut ca timpul petrecut în fața ecranelor pentru munca la distanță să crească foarte mult, iar ochii sunt cei care pot avea de suferit. Studiile arată că 2 din 5 români recunosc că stau cel puțin 8 ore în fața calculatorului, însă doar 30% dintre aceștia se prezintă la controlul anual de verificare a vederii.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 septembrie 2021
Ritmul alert și provocările cotidiene nu ne lasă timp pentru noi înșine, iar sănătatea poate avea de suferit. Problemele cu vederea sunt depistate tardiv de cele mai multe ori, întrucât vizitele la specialist pentru o consultație optometrică nu se realizează periodic. Mult mai grav poate fi în cazul copiilor care, dacă nu efectuează un control oftalmologic anual încă de la începutul vieții, nu vor depista problemele la timp, probleme care odată agravate, le pot afecta vederea pe termen lung.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 iulie 2021
Optical Investment Group devine cel mai mare jucator de pe piata de optica medicala din Romania prin fuziunea prin absorbtie a companiilor Optical Network SRL, Optiplaza SRL, Mann Optic si Optic Planet. In urma acestei fuziuni, Optical Investment Group detine cea mai mare retea de optica medicala din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 10% si 102 magazine in 29 de localitati din tara: 77 de magazine OPTIblu, 23 magazine Optiplaza si 2 magazine de nisa pe segmentul premium market, sub numele O51, in Bucuresti. Toate cele 102 magazine, atat cele stradale cat si cele amplasate in centre comerciale, cuprind cabinete dotate cu echipament ultra-modern pentru masurarea dioptriilor si adaptari de lentile de contact. Compania este prezenta, de asemenea, si in sectorul de e-commerce, detinând 2 magazine online optiblu.ro si optiplaza.ro. Cifra de afaceri consolidata a companiilor care sunt astazi incorporate in OIG, a fost de peste 105 milioane de lei in 2020.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 ianuarie 2019
OPTICAL NETWORK intră în cel de-al cincisprezecelea an de activitate cu o cifră de afaceri de peste 63 milioane lei și deține in prezent cea mai mare acoperire la nivel național, cu 56 de locații, dintre care: 36 de magazine OPTIblu , 19 magazine discount KLARMANN și un magazin de nișă pe segmentul premium market O51.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 31 iulie 2018
Optical Network , liderul pietei de optica din Romania si operator al retelelor de magazine OPTIblu si KLARMANN , a inregistrat afaceri in crestere cu 20% in prima jumatate a anului 2018 fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Toate diviziile companiei au contribuit la crestere, atat retailul clasic (+20% ) cat si distributia B2B (+12 %) si retailul online (+132%)
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 aprilie 2018
OPTIblu Romania, impreuna cu GTC Motorsport , Asociația Reality Check si alti parteneri, au participat la campania Umanitara Offroad GTC Paste 2018, oferindu-le bucurie si speranta batranilor si copiilor din satele izolate de munte și greu accesibile ale județului Buzau.
comunicatul de presa