Publicis a oferit noului Renault Laguna o lansare Regala

BUCURESTI - 26 martie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Pe 11 martie Publicis impreuna cu Publicis Events au organizat lansarea celei de-a treia generatii Renault Laguna, un exemplu pentru ceea ce inseamna o combinatie reusita intre creativitate, organizare si un guideline strict delimitat al Renault.

Pe 11 martie Publicis impreuna cu Publicis Events au organizat lansarea celei de-a treia generatii Renault Laguna, un exemplu pentru ceea ce inseamna o combinatie reusita intre creativitate, organizare si un guideline strict delimitat al Renault.

Varful de gama Renault, invitati VIP, exigenta maxima au constituit punctul de plecare pentru lansare, iar Palatul Regal intr-o frumoasa seara de martie si lumina reflectoarelor au fost decorul perfect pentru un astfel de eveniment. In acordurile Bolero-ului de Ravel, reconstituit in 6 minute si interpretat live de Traffic Strings, Renault Laguna si-a facut aparitia printr-o spectaculoasa holograma 3D - o premiera din punct de vedere tehnic.

“A fost un proiect care ne-a solicitat creativitatea; un spectacol inedit, ceva ce nu a mai facut nicio alta masina in Romania pana acum. Cum lansarea a avut loc intr-un spatiu sofisticat, dar care nu permitea prezenta fizica a masinii, ne-am folosit de inovatie si tehnologie – o holograma 3D. Efectul a fost cel dorit: Noua Laguna s-a prezentat la scara 1:1- plutind deasupra celor 250 de invitati. Acestia au putut-o admira si in realitate, in fata Palatului Regal. Toate acestea multumita echipelor implicate care au muncit cu tot sufletul”, spune Oana Safta, Account Manager Publicis

Cele mai grele provocari s-au concentrat asupra detaliilor tehnice, precum filmarea 360 grade a masinii, coordonata de catre directorul de imagine Jordi Rexach, recompunerea cadru cu cadru a automobilului, montajul cu fundal alpha, montajul video-grafic. Pentru regia evenimentului, echipa Publicis l-a avut alaturi pe regizorul Ducu Darie.

'O masina deosebita, ce incorporeaza tehnologie de ultima ora si siguranta de 5 stele, un proiect complex, o echipa creativa si determinata, acesta a fost in cateva cuvinte evenimentul de lansare a Noii Laguna in Romania', spune Dumitra Rasnoveanu, Communication Manager

Echipa implicata in realizarea evenimentului este formata, din partea Publicis, din: Catalin Albu –Account Director; Oana Safta - Account Manager; Iuliana Grigore – Account Executive; Vilhelen Hunor – Art Director; Dragos Ometita – Art Director; Oana Stoica - Copywriter; Camelia Efrimov – AV Producer; Gabriel Constantinescu - BTL Managing Director si Radu Baitan - BTL Account Manager, iar din partea Renault Romania: Dumitra Rasnoveanu - Communication Manager

Despre OPTIMEDIA

Publicis Romania este una dintre agentiile de top din Romania, cu expertiza complexa in toate disciplinele comunicarii, care detine in portofoliu clienti cu renume pe plan local si international cum ar fi: Albalact-Fulga, Alpha Bank, British Airways, Campofrio, Du Pont, Groupe SEB, Garnier, HP, L'Oréal, Modul Design, Nestle; Nissan, OMV, P&G, Renault, URSUS, Wienerberger, Whirlpool.

Publicis Romania
Oana Safta
Account Manager
Strada Luminei, nr 8

oana.safta@publicis.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optimedia/publicis-a-oferit-noului-renault-laguna-o-lansare-regala