Arhitect de eveniment, o meserie profitabila si rara

BUCURESTI - 16 octombrie 2013

Comunicat tip General in Social, Sport, Turism, HR, Cursuri

Live site

1-2-3 noiembrie 2013, din nou in Bucuresti
Rareori arhitectura, ca specializare si arta, se poate invecina cu marketingul si totusi Cursul de creativitate in marketingul prin evenimente, unic in Romania, numit “Orice ocazie este unica ocazie”, demonstreaza acest lucru cu prisosinta.
Capacitatea de a crea strategii de evenimente sau concepte de eveniment purtatoare de profit, pentru aproape orice tip de afacere, putem spune ca se invecineaza cu arhitectura si cu arta regizorala deopotriva, fara a risca sa supralicitam acest termen, tocmai pentru ca viziunea este cea care face legatura dintre cele doua abilitati.
Pe de alta parte, Jonathan Swift spunea ca “VIZIUNEA ESTE ARTA DE A VEDEA CE ESTE INVIZIBIL CELORLALTI” si, de aceea, „meseria” de arhitect de eveniment este un lucru atat de provocator, mai ales daca ai fi participat vreodata la evenimente gandite dupa asemenea viziuni si strategii de comunicare integrata de marketing.

Curs de creativitate in event marketing

Curs de creativitate in event marketing

 Daca vrei sa obtii maine lucruri pe care altii nu le vor avea, trebuie sa faci astazi lucruri pe care altii nu le fac 

Anonim

In urma participarii la un eveniment grandios, desfasurat cu multi ani in urma, despre genialitatea caruia am sa povestesc si nepotilor mei, cu peste 1000 de invitati si peste 250 de figuranti, am decis sa fac si eu acelasi lucru.

Iar cu rationamentul invers am pornit cam asa: daca cineva a investit atat de mult intr-un eveniment de asemenea anvergura, inseamna ca acesta trebuie sa fie purtator de profit. Plecand pe firul invers al strategiei de eveniment am descoperit ce si unde apar acele parghii, care genereaza atata profit, ca sa merite sa te implici si chiar sa faci o cariera din asta, iar pana la viziunea asupra intregului a mai fost un pas.

Respectiv, m-a preocupat ani de zile sa descopar cum s-ar putea face sa nu-ti limitezi fanteziile legate de un concept si cum sa gasesti mereu doritori sa se alature initiativelor tale, din care toata lumea sa castige substantial.

Lucrand cu peste 700 de firme si intelegandu-le nevoile, tot timpul am simtit provocarea realizarilor mari, cu eforturi mici, ceea ce ne invata pana la urma Arhimede.

Daca ne-am concentra sa descoperim teoria parghiei, n-ar mai fi nevoie sa ne limitam pornirile creative, ceea ce face pana la urma deliciul lucrului intr-un asemenea domeniu.

Da-mi de stire ca te intereseaza sa redevii propriul stapan al destinului afacerii tale sau un brand personal cautat de ceilalti si-ti voi da sute de motive sa intelegi de ce merita sa inveti secretele arhitecturii de eveniment si un „tablou intreg” sau THE BIG PICTURE, care-ti va ilustra criza ca pe o oportunitate.

Pagina cu detalii, pachete si alte avantaje aici:

http://www.optimum-communication.ro/ro/training-organizare-evenimente-1-3-noiembrie

si aici

http://www.optimum-communication.ro/ro/cursuri-de-organizare-evenimente

Adrian Stavriu