Daca vrei sa-ti prezici viitorul, INVENTEAZA-L

BUCURESTI - 18 iulie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Educatie / Cultura, Industrie, IT&C

Chiar daca nu ai luat cursuri de creativitate, inca, tot poti sa-ti imaginezi ca viitorul nu poate fi prezis, decat de tine.
Numai faptul ca acceptam sa ne prezica altcineva viitorul, este deja un mare pacat, care ne inscrie pe o traiectorie riscanta.
Numai faptul ca tindem sa alegem zodiacele care ne spun numai de bine, este totusi semnul cel mai clar, ca nu trebuie sa acceptam ca, ceva sau cineva, sa ne pecetluiasca viitorul, impacandu-ne deseori cu ratarea lui.

Creativitate in marketing

Creativitate in marketing

 Imaginatia iti este o previzualizare a urmatoarelor atractii ale vietii... 

?

Cum iti explici faptul ca in varful piramidei sociale se gasesc doar cei care nu se uita la astrograme, ci aceia care scriu astrogramele altora? Asa au procedat dintotdeauna cei care sunt preocupati de ziua de maine si mai ales de poimaine.

De pilda cei care sunt preocupati de ziua de azi si de maine, asteapta inca sa vada, daca astrograma citita ieri s-a implinit.

Am dreptate?

Cei care cred si in MAINE, dar mai ales in POIMAINE, sunt exact cei care au cultul creativitatii si al inovativitatii.

Creativitatea in marketing este, de pilda, ceva care se recicleaza.

Aproape nimic nou sub soare...

Insa, exista un INSA: ce ne-am fi facut daca, in matematica, n-ar fi existat, pe langa “=” si celelalte; mai mare sau egal, mai mic sau egal, tinde la, aproximativ si congruent?

Asadar, unele lucruri se potrivesc intr-un loc, dar in altul se apropie doar de adevar, este usor depasit sau seamana...

De aceea, Larry Ellison zicea ca:

“Atunci cand inovezi, trebuie sa fii pregatit ca toata lumea sa-ti spuna ca esti nebun”

Si atunci nu iti vine sa crezi ce zicea Richard Bach, ca: “Ceea ce omida numeste sfarsitul lumii, Dumnezeu il numeste fluture...” ?

Trebuie doar sa crezi ca, si tu, ai sansa sa-ti depasesti onorabil conditia de acum, cu care cred ca nici tu si nici noi ceilalti, nu putem fi intru totul de acord.

Creativitatea in marketing incepe, in primul rand, cu descoperirea a ceea ce ai si, mai ales, cu descoperirea a ceea ce ai putea avea.

Studiind zeci si sute de ore, cum s-ar putea face un lucru mai bine decat este la acest moment, de pilda in comunicarea de marketing, am creat o suita de retete de succes, bazata pe cultivarea creativitatii, atat in viata personala, cat si in afaceri.

Cursul: “Orice ocazie, este UNICA ocazie” vine sa demonstreze ca, ceea ce se cheama creativitate in marketing, se aplica cu brio aproape oricarui tip de afacere, deci inclusiv strategiilor de organizare de evenimente.

Prin urmare lansez o provocare:

► Ofer 15% discount la cursul de creativitate in organziarea de evenimente “Orice ocazie, este UNICA ocazie”, doar daca, pana miercuri, 20 iulie, la ora 17, raspunzi corect la intrebarea: Cine a spus ca – “Imaginatia iti este o previzualizare a urmatoarelor atractii ale vietii...” ?

>> Urmati link-ul de mai jos pentru a citi articolul impreuna cu videoclipul special ales! http://www.optimum-communication.ro/ro/daca-vrei-sa-ti-prezici-viitorul--inventeaza-l

Adrian Stavriu – trainer autorizat CNFPA

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optimum-communication-srl/daca-vrei-sa-ti-prezici-viitorul-inventeaza-l