Orange lanseaza campania de comunicare a noului portofoliu de abonamente: Delfin, Fluture, Pantera

BUCURESTI - 18 septembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Lansarea noului portofoliu de abonamente Orange, grupate sub simbolurile Delfin, Panteră şi Fluture, este susţinută de o campanie integrată de comunicare a ofertei.

Strategia de comunicare a inclus o campanie de teasing şi continuă cu execuţii pentru promovarea noilor abonamente la TV, în presa scrisă, online, outdoor şi în magazinele Orange. Titlul campaniei, “ce formă au dorinţele tale?”, subliniază ideea că noile abonamente răspund mai bine dorinţelor clienţilor Orange.

Campania TV pentru Orange România este adaptată de agenţia Publicis după o campanie realizată de Fallon pentru Orange Marea Britanie. Spotul TV, filmat în Buenos Aires, surprinde mulţimea de baloane care invadează oraşul şi care reprezintă noile abonamente Orange sub forma celor trei simboluri: Delfin, Panteră şi Fluture. Fiecare persoană îşi poate alege balonul care îi place cel mai mult, sugerând faptul că fiecare îşi poate găsi abonamentul potrivit. Post-producţia a fost realizată în România şi a vizat în special integrarea în spot a Fluturelui, un simbol specific ofertei locale.

Din portalul pentru mobil Orange World clienţii pot descărca gratuit wallpapere cu cele trei simboluri cu care îşi pot personaliza telefonul mobil.

În cadrul campaniei de teasing, cu două zile înainte de lansarea noilor abonamente, trecătorii din Parcul Herăstrău şi din Parcul Copiilor au avut ocazia să urce în baloane cu aer cald, imprimate cu cele trei simboluri, şi să vadă oraşul de la înalţime. În acelaşi timp, figurine gonflabile, înalte de 7 metri, în formă de Delfin, Panteră şi Fluture, au putut fi văzute de trecători în mai multe locuri publice din Bucureşti: Parcul Tineretului, Piaţa Victoriei, Piaţa Unirii, Academia Militară, Piaţa Delfin şi Piaţa Sudului.

O altă componentă a campaniei de teasing este jocul online cu premii zilnice Balloon Cup, disponibil la adresa www.ballooncup.ro, care poate fi jucat până la data de 6 octombrie.

„Toate aceste evenimente de stradă şi acţiunile de pe internet încearcă să ofere experienţe plăcute oamenilor, clienţi sau potenţiali clienţi Orange, în relaţia lor cu cele trei categorii de abonamente care sunt acum personalizate. Vom continua, desigur, cu o prezentare concretă a fiecărui tip de abonament, însă credem că este foarte important să generăm simpatie în jurul acestor simboluri, iar Delfinul, Fluturele şi Pantera ne ajută foarte mult în acest sens”, explică Daniel Raicea, Head of Orange Division în cadrul Publicis.

“Cu ajutorul unor simboluri prietenoase, clienţii vor descoperi că îşi pot găsi mai uşor abonamentul potrivit, oricare ar fi nevoile lor de comunicare. Repoziţionarea portofoliului de abonamente pune pe primul plan aşteptările actuale ale clienţilor şi reflectă valorile în care credem: simplu, deschis, surprinzător, dinamic şi onest”, a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer, Orange România.

together we can do more

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/orange-romania-s-a-/orange-lanseaza-campania-de-comunicare-a-noului-portofoliu-de-abonamente-delfin-fluture-pantera