2014, Originals - o nouă imagine și un nou concept de shopping online

Iasi - 2 aprilie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Social, Sport, Internet

Live site

Originals, cel mai cunoscut magazin online de articole sportive de brand din Romania, își schimbă acum identitatea, stilul de comunicare și se repoziționează ca un trendsetter real și un participant activ în definirea și susținerea personalității clienților săi. Strategia de business Originals a devenit astfel și mai adaptată nevoilor şi cerinţelor acestora, atât prin îmbunătăţirea ergonomiei şi a experientei de navigare pe site, cât şi prin dezvoltarea unor noi servicii și programe de loializare, care să le răsplătească acestora fidelitatea faţă de brand.

Noua identitate de brand Originals

Noua identitate de brand Originals

 Clienții noștri merită să beneficieze de o experiență de shopping surprinzătoare și de aceea am decis transformarea profundă a principalului nostru instrument de comunicare cu aceștia - platforma oficială a magazinului on-line Originals www.originals.ro. 

Andrei Cristian Pascan, Director General Originals

”Ca parteneri şi distribuitori autorizaţi pentru 27 de branduri de renume internaţional, dintre care cinci în exclusivitate pentru România, beneficiem de un portofoliu diversificat de produse de brand, adaptat în permanenţă tendinţelor, prin care clienții noștri reușesc să își definească stilul de viață, personalitatea, pasiunea și interesul lor pentru sport, diversitate și originalitate.

 Clienții noștri merită să beneficieze de o experiență de shopping surprinzătoare și de aceea am decis transformarea profundă a principalului nostru instrument de comunicare cu aceștia - platforma oficială a magazinului on-line Originals www.originals.ro. Întreg portofoliul de produse a fost reorganizat în funcţie de stilurile vestimentare ale clienţilor noştri, tipuri şi categorii de consum, astfel încât aceştia să se identifice stilistic și social. În același timp, procesul de cumpărare a fost simplificat.

Pentru clienţii Originals, originalitatea este foarte importantă. De aceea încurajăm exprimarea liberă a personalităţii şi a spiritului acestora, contribuind la definirea permanentă a stilului lor vestimentar, prin transpunerea tendinţelor momentului în cele mai personalizate oferte de produse adaptate stilului de viaţă al acestora. Ne propunem să oferim clienților tot ce au nevoie pentru a se simți bine în pielea lor şi pentru a își contura propria personalitate într-un mod original. Iar personajul care defineşte cel mai bine viziunea Originals este romanul cu ochelari, un simbol construit împreună cu agenţia Media Factory, care ne-a sprijinit în acest proces de rebranding.”, a declarat Andrei Cristian Paşcan, Director General Originals.

 ”Misiunea noastră a fost de a valoriza identitatea Originals și de a consolida poziția de lider în vânzări pe segmentul său de piață. Noua identitate vizuală Originals se bazează pe un simbol puternic – romanul cu ochelari de soare – care exprimă forţa creativă a fiecăruia de a-și defini și reinventa stilul vestimentar şi subliniază evoluția stilurilor și a designului în zona fashion. Atitudinea pe care o transmite este cea a liderului, a trendsetter-ului, a celui care definește, construiește și propune stilurile vestimentare alături de marii trendsetteri internaționali”, a subliniat Ciprian Dron, managerul agenției Media Factory.

 Cel mai important este ca, atât clienţii actuali, cât şi cei potenţiali, să se regăsească în noua identitate şi valorile de brand Originals, iar oferta de produse şi servicii să contribuie la redefinirea permanentă a stilului vestimentar al acestora, prin intermediul celor mai apreciate produse de brand şi servicii adaptate nevoilor şi cerinţelor acestora.

Noile valori Originals au fost transmise publicului larg printr-o campanie de comunicare derulata pe 9 canale TV nationale, precum si online.

Pentru a descoperi noua imagine şi identitate de brand Originals, dar şi oferta de produse şi servicii a acestuia, accesaţi pagina oficială a magazinului on-line www.originals.ro

Despre Originals Romania

Originals este cel mai mare distribuitor de articole sportive din România, cu peste 38.000 de clienţi unici mulţumiţi şi peste 200.000 de produse de brand vândute şi o experienţă pe piaţa de profil din România de peste 8 ani.

Magazinul on-line multibrand Originals oferă o gamă variată de produse de brand – încălţăminte, articole vestimentare şi accesorii – atât pentru bărbați, cât şi pentru femei și copii.

Originals este distribuitor oficial pentru 27 de branduri de renume, dintre care pot fi menţionate: adidas, Nike, Converse şi Puma, şi unic distribuitor oficial, în România, pentru mărcile Ecko Unlimited, Ecko Red, Marc Ecko Cut & Sew, Sir Benni Miles, Zoo York.
Magazinul multibrand Originals a fost recunoscut şi premiat, ca Magazinul anului în on-line, în 2012, de către Gala Premiilor e-Commerce, competiţie la care au participat şi alţi distribuitori de articole sportive din România.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/originals-romania/2014-originals-o-noua-imagine-i-un-nou-concept-de-shopping-online