OTZ a lansat serviciul OTZ Assistance

BUCURESTI - 9 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Logistica/Transport, Retail

OTZ , companie specializată în transport și soluții logistice integrate, lansează OTZ ASSISTANCE, primul serviciu de intervenție în distribuția de mărfuri, funcțional din mai a.c., în primă fază în București, urmând ca până la sfîrșitul anului să fie extins în toate punctele de lucru ale OTZ.

OTZ a lansat serviciul OTZ Assistance

OTZ, companie specializată în transport și soluții logistice integrate, lansează OTZ ASSISTANCE, primul serviciu de intervenție în distribuția de mărfuri, funcțional din mai a.c., în primă fază în București, urmând ca până la sfîrșitul anului să fie extins în toate punctele de lucru ale OTZ.

Gama serviciilor pe care le include OTZ ASSISTANCE constă în primul rând în rapiditatea și seriozitatea cu care este preluat fiecare caz în parte, apoi urmînd servicii de descărcare / încărcare, custodie marfă, înfoliere, repaletare, înlocuire paleți non-euro cu euro sau invers, co-packing, lipire / adaugare de materiale promotionale, livrare marfă și asigurare stoc tampon.

”Avantajul acestui serviciu este în primul rând promptitudinea. Scopul nostru este să-l ajutăm pe client să-și rezolve problema în cel mai scurt timp, în condițiile impuse de cel care receptioneaza marfa . Aceasta înseamnă că evităm întreruperea fluxului continuu de mărfuri, că evităm cheltuielile în plus care apar în cazul în care camionul este nevoit să se întoarcă și îi asigurăm depozitarea, rezolvarea urgenței și livrarea în cel mai scurt timp și cu cheltuieli minime”, spune Daniel Scăeșteanu, general manager al OTZ.

OTZ ASSISTANCE a fost creat special ca să preîntîmpine situațiile mai puțin plăcute care apar din când în când pe durata colaborării cu un client de tipul hypermarketurilor sau lanțurilor de magazine tip discount. De multe ori șoferii se confruntă cu situații sau condiționări la livrarea marfurilor, precum respectarea unor intervale precise pentru livrare (zi, oră), condiții stricte privind ambalarea mărfurilor, termenelor de valabilitate, obligativitatea livrării comenzii în proporție de 100%, fără plusuri sau minusuri din punct de vedere cantitativ și altele.

 OTZ ASSISTANCE vine astfel în ajutorul transportatorilor, producătorilor, importatorilor sau distribuitorilor cu o metodă eficace și eficienta, care acoperă întreaga plajă a situațiilor de forță majoră, în vederea rezolvării oricărei probleme apărute în timpul unei livrari de marfă. În același timp, OTZ ASSISTANCE poate fi o soluție ieftină și de calitate pentru cei care cauta un partener de distribuție calificat.

 ”Ideea lansării acestui serviciu a venit în mod natural, urmărind nevoile clienților noștri. Nu de puține ori, în ultimii ani, am primit solicitări de genul: “Am ajuns la Kaufland cu marfa deplasată de pe paleți și nu pot descarca. Mă puteți ajuta?” sau “Am ajuns la descărcat în afara orelor de program. Aș vrea să descarc la depozitul dvs. și să facem livrarea mâine/săptămâna viitoare, etc.” sau “Am uitat să lipim bulina cu promoția 5+1 gratis pe baxurile de apă minerală. Puteți descărca la dvs. în depozit, să lipiți bulinele și apoi să livrați, în numele nostru, pâna la data de …?”  

Față în față cu aceste situații de urgență a trebuit să acționăm rapid și cu profesionalism ca să-i scoatem din impas. De aici și pînă la crearea unui instrument de lucru de sine stătător, dedicat, cu o echipă de oameni pregătiți, nu a mai fost decat o simplă decizie de management.”, spune Mihai Mărculescu, director comercial al companiei.

OTZ și-a mărit și diversificat portofoliul de clienți, în ultima perioadă compania adăugînd pe lista colaboratorilor jucători importanți de pe piața de retail sau FMCG, precum Heineken, Lidl, Natural Aqua Group sau Zizin. Odată cu piața cresc însă și nevoile clienților și numărul situațiilor neașteptate, al provocărilor. Specialiștii din OTZ au lucrat de la începutul acestui an la implementarea unui serviciu național de intervenție, OTZ ASSISTANCE, capabil să facă față situațiilor surpriză care pot apărea de-a lungul procesului de livrare.

”Activăm într-o lume dinamică în care realitățile de business se schimbă atât de repede iar aspectele legate de activitățile de logistică evoluează deseori imprevizibil. De asemenea piața îi face pe operatori să fie tot mai preocupați de optimizarea activităților în sensul reducerii costurilor  și una dintre soluții este externalizarea. Ne-am propus să venim în sprijinul celor care mizează pe livrarea la timp a mărfurilor și de aceea am căutat o soluție care să-i sprijine pe toți cei care au nevoie, fie că întîmpină probleme sau caută costuri mai bune”, mai spune Daniel Scăeșteanu.

OTZ oferă servicii integrate de logistică și transport proiectate să ofere cel mai bun sprijin în vederea atingerii obiectivelor strategice ale producătorilor, importatorilor și distribuitorilor de mărfuri, la nivel național. OTZ este prezentă local în marile centre logistice: București, Prahova, Iași, Bacău, Argeș, Vâlcea și acoperă toate marile magazine de retail din România. Anul trecut OTZ a operat cu mijloace proprii peste un milion de paleți, cu o cifră de afaceri ce depășește 11 milioane de euro.

Taguri: transportasistentalogisticaOTZmarfa
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/otz/otz-a-lansat-serviciul-otz-assistance