PEGAS Sisteme de Management investeste 400.000 euro in constructia noului sediu din Tg. Mures

Targu Mures - 22 mai 2006

Comunicat tip General in Afaceri

PEGAS Sisteme de Management, firma de consultanta romaneasca, lider de piata in domeniul consultantei pentru sisteme de management bazate pe standarde internationale, inaugureza constructia noului sediu din Tg. Mures.

Dupa cei 6 ani de activitate pe piata romaneasca, PEGAS Sisteme de Management isi extinde activitatea oferind clientilor sai, alaturi de consultanta si programe complete de instruire adresate persoanelor responsabile de implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemelor de Management al Calitatii si al Sigurantei Alimentelor.
Pentru aceasta, noul sediu din Tg. Mures situat pe strada Madach Imre nr. 8 dispune de facilitati moderne de instruire beneficiind de 3 sali special concepute si amenajate pentru cursuri, 11 spatii de birouri si 1 sala pentru petrecerea timpului in perioada pauzelor unde se poate bea o cafea sau lua o gustare, oferind un mediu cat mai prielnic pentru desfasurarea unor astfel de activitati. Imobilul este impartit pe 3 niveluri avand o suprafata construita de 600 mp si dotari moderne din toate punctele de vedere.
Investitia acestui nou sediu se ridica la suma de 400.000 euro ceea ce reprezinta o preocupare permanenta a firmei PEGAS de a oferi clientilor sai pe langa o calitate desavarsita a serviciilor si o atmosfera cu adevarat profesionista in desfasurarea de programe de instruire la cel mai inalt nivel de performanta si nu in ultimul rand oferind un confort exemplar in desfasurarea lor. Salile de curs au capacitati diferite in functie de structura cursurilor si numarul de participanti pornind de la 8 locuri in cazul Salii Juran, 10 locuri in Sala Brooks si ajungandu-se pana la 16 locuri in cazul Salii Deming.
Instructorii care se vor ocupa de pregatirea cursantilor au studii economice si sunt specializati in Managementul Firmei. De asemenea acestia au avut stagii de pregatire in cadrul celor mai prestigioase organisme de certificare TUV Rheinland Romania si SIMTEX-OC. Pe langa pregatirea teoretica extrem de complexa instructorii Pegas au o bogata experienta practica in implementarea sistemelor de management bazate pe standardele internationale ISO 9001 si HACCP.
Investitiile facute de PEGAS Sisteme de Management sunt in egala masura concentrate spre a asigura o calitate ireprosabila atat in privinta serviciilor pe care le ofera cat si in privinta asigurarii unei ambiante elegante si confortabile din toate punctele de vedere.


Despre PEGAS Sisteme de Management
PEGAS Sisteme de Management este o firma de consultanta care ofera consultanta si instruire în domeniul standardelor internationale, al strategiei - pe baza conceptului Balanced ScoreCard - si al automatizarii proceselor de afaceri – Business Process Management. Punctul de pornire l-a constituit infiintarea in mai 2000 a reprezentantei firmei americane de consultantă Clydesdale Eastern Europe SRL, care s-a transformat treptat intr-o firma independenta, cu capital integral romanesc PEGAS Sisteme de Management SRL. Metodologia noastra, bazata pe experienta de mai bine de 15 ani a firmei americane de consultanta Clydesdale Inc. si a celor 6 ani de activitate pe piata romaneasca, ne asigura pozitia de lider in domeniul consultantei pentru sistemele de management.

Despre PEGAS Sisteme de Management

PEGAS Sisteme de Management
Str. Bradului 2B
Tg. Mures
Felix Ionescu, Communication Manager
T/F: 021 311 67 02; M: 0728 288 035
fionescu@pegas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pegas-sisteme-de-management/pegas-sisteme-de-management-investeste-400-000-euro-in-constructia-noului-sediu-din-tg-mures