Personalizare

Definitie Personalizare

Indivizualizare, adaptare a ofertei firmei la un segment de piata particular (in ceea ce priveste specificul, preferintele, dorintele etc). Intr-o actiune de mailing, actiune prin care se urmareste influentarea destinatarului unei scrisori comerciale cum ca ar fi singurul beneficiar al ofertei (numele si prenumele sunt repetate de mai multe ori in cuprinsul scrisorii).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Personalizare? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Personalizare.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Personalizare. Definitiile termenilor despre Personalizare cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Personalizare, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Personalizare.