Pluriva a lansat noul Centru de Suport pentru clienti

BUCURESTI - 14 octombrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Pluriva a lansat, incepand cu data de 1 octombrie 2009, un nou serviciu de suport live prin care clientii pot intra instantaneu in contact cu consultantii companiei.

Pluriva a lansat noul Centru de Suport pentru clienti

Centrul de Suport functioneaza prin comunicare text si audio prin Internet si prin conectare remote. Consultanta oferita de echipa de suport se bazeaza pe experienta tehnica si de business a specialistilor companiei din intreaga tara, ce s-au perfectionat in utilizarea tehnicilor moderne de help desk. Pluriva a lansat acest nou serviciu inovator, in concordanta cu misiunea organizatiei de a eficientiza modelul de business al clientilor ei.

O solutie inovatoare

Portofoliul de solutii IT al companiei cuprinde urmatoarele aplicatii si servicii: Pluriva ERP (Enterprise Resource Planning), software farmaceutic si medical si servicii IT. Pe langa dezvoltarea continua a aplicatiilor, Pluriva ofera si serviciile de suport si service pentru aceste produse IT, avand o retea de peste 50 de reprezentanti nationali. Pentru a completa asistenta oferita de acestia, compania a lansat la 1 octombrie noul Centru de Suport, ce se bazeaza pe solutia profesionala de asistenta la distanta NTRsupport. Serviciul a fost implementat in colaborare cu firma e-concept, partener al companiei spaniole NTRglobal, lider mondial in domeniul asistentei IT la distanta, cu peste 14.000 de clienti in intreaga lume.

“Prin noul Centru de Suport le vom oferi clientilor nostri solutia completa de asistenta tehnica si consultanta de specialitate. Viteza rapida de reactie cu care vom raspunde tuturor solicitarilor primite, impreuna cu posibilitatea de a urmari istoricul proceselor, reprezinta atuurile noastre in sprijinul utilizatorilor. Folosim o solutie de cea mai noua generatie, ce garanteaza faptul ca sesiunea de chat si conectarea remote sunt complet securizate” a declarat Georgian Rosu, General Manager Pluriva.

Echipa de experti Pluriva

Clientii Pluriva pot apela Centrul de Suport pentru orice probleme legate de utilizarea aplicatiilor si vor primi raspuns si diagnostic instantaneu, urmand apoi ca un membru al echipei sa se ocupe de rezolvarea problemei. Prin simpla apasare a unei taste in toate programele dezvoltate de companie, va fi contactat direct noul serviciu de asistenta. Singura conditie este ca in acea companie sa existe o conexiune activa la Internet in momentul apelului. Daca dispun de microfon si casti instalate la calculator, clientii pot initia si o discutie audio. Consultantul Pluriva este pregatit inclusiv sa se conecteze remote pe calculatorul clientului, pentru a oferi cat mai rapid un raspuns complet. Centrul de suport va fi disponibil de luni pana sambata in intervale orare ce vor acoperi timpul de lucru al clientilor. In cazul in care un client apeleaza serviciul in afara orarului de functionare sau cand toti operatorii sunt ocupati, va putea sa lase un mesaj text similar cu email-ul, ce va ajunge direct la echipa de experti Pluriva.

Echipa Centrului de Suport Online este formata din specialisti distribuiti in intreaga tara, iar cererea este preluata automat de consultantul din zona cea mai apropiata de clientul respectiv. Noul sistem de suport si consultanta tehnica va functiona in paralel cu serviciul de asistenta de care clientii beneficiaza in momentul de fata din partea reprezentantilor Pluriva, serviciu disponibil prin diferite mijloace.

Despre Pluriva

Pluriva este o companie IT furnizoare de solutii informatice complete: ERP, servicii de Quality Assurance, servicii informatice de business, aplicatii software pentru industria medicala si farmaceutica. Compania numara peste 120 de angajati, avand competente in analiza, dezvoltare, implementare, suport, servicii de infrastructura software si hardware. Reteaua de parteneri si reprezentanti nationali Pluriva acopera toate judetele tarii si constituie garantia executarii unor servicii de implementare si suport de cel mai inalt nivel.


NTRglobal, cu sediul central in Barcelona, a luat nastere in anul 2000 si s-a afirmat ca lider in domeniul asistentei IT la distanta, ajungand in scurt timp sa se impuna in peste 14.000 de organizatii din intreaga lume. In momentul de fata exista peste 20 de parteneri si distribuitori in intreaga lume printre care Statele Unite ale Americii, Germania, Franta, Japonia, Brazilia, Australia, China si Romania.

Compania e-concept, dezvoltator de solutii custom software, a inceput in luna martie 2008 parteneriatul de colaborare cu compania NTRglobal, adaugand portofoliului de solutii oferite cele mai eficiente solutii SaaS de on-demand remote support, remote network administration si de online meeting - NTRsupport, NTRadmin si NTRmeeting. NTRsupport a devenit, in scurt timp, cea mai utilizata solutie profesionala de suport clienti la distanta din Romania.
Pluriva SRL
Telefon: +4 021 408 50 40
Fax: +4 0372 870 413
Adresa: Splaiul Independentei 319, Cladirea OB 19A, Centrul de afaceri SEMA PARK, Cod postal 060044, Sector 6, Bucuresti, Romania
office@pluriva.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pharmec-software1/pluriva-a-lansat-noul-centru-de-suport-pentru-clienti