Adaptarea Comunicarii la Etapa din Viata Brandului - Junior Brand 21 mai

BUCURESTI - 8 mai 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Un Brand trece prin cateva etape in decursul vietii sale:
Etapa 1: Necunoscut,
Etapa 2: Cunoscut,
Etapa 3: Cunoscut pentru ceva,
Etapa 4: Cunoscut pentru ceva bun,
Etapa 5: Cunoscut pentru ceva diferit,
Etapa 6: Cunoscut pentru lucruri importante pentru publicul tinta.

Comunicarea unui brand trebuie sa se adapteze fiecarei etape din viata brandului, astfel incat sa il ajute sa treaca la urmatoarea etapa.

Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 21 mai 2008.

Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.


Tematica Junior Brand
1. Notiuni de baza despre brand

2. Proiectarea unui brand
Identificarea nisei de acoperit
Analiza concurentei
Analiza publicului tinta
Stabilirea pozitionarii – alegerea Brand Essence-ului
Proiectarea produsului (designul de produs)
Proiectarea distributiei
Stabilirea pretului.
Comunicarea brandului.
Principii de baza in comunicarea brandului.
Etapele comunicarii unui brand.
Tehnici de comunicare folosite in diverse etape ale comunicarii brandului.
Capcane in comunicarea brandului.

3. Evolutia brandului in timp
Principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand
Improspatarea brandului
Repozitionarea
Extinderea brandului
Moartea brandului

4. E bine de stiut
Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri
Brandul ingredient
Brandul garantie
Nevoia de sustinere financiara a brandului.

Trainerul 'Junior Brand' este Nicolae NAUMOF
Nicolae NAUMOF este specializat in Marketing prin targuri si expozitii si comunicare on-line. Nicolae NAUMOF a fost implicat in organizarea a peste 40 de evenimente de la mici traininguri in regim deschis pana la conferinte de afaceri si targuri si expozitii.

Taxa de participare la Junior Brand Training Deschis este 550 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 16 Mai 2008
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/adaptarea-comunicarii-la-etapa-din-viata-brandului-junior-brand-21-mai