Advertising, Eveniment, PR sau Marketing Direct ? - Start Promo 27 28 Martie
BUCURESTI - 4 martie 2008
Comunicat tip General in Afaceri
Participand la trainingul Start Promo din 27 – 28 Martie 2008 vei afla care sunt principalele tehnici de comunicare de marketing si care sunt cele mai potrivite pentru produsul sau compania pe care le promovezi, cum si cand sa le folosesti pentru a obtine rezultate maxime.
Start Promo ( www.marketingforum.ro ) se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse si medii despre comunicarea de marketing si care doresc sa isi dezvolte cunostintele in domeniul comunicarii de marketing.
Start Promo (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe durata a doua zile, 27 si 28 Martie, in Bucuresti la Hotel Parc si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.
Efectul pe care il dorim in randul participantilor este de acumulare a unei baze de cunostinte in domeniu suficiente pentru a putea crea campanii de comunicare eficiente care sa atinga obiectivele urmarite
Trainingul este alcatuit din prelegerile lectorilor si un work-shop in care participantii vor realiza schita unei campanii de comunicare pentru o companie.
Tematica Start Promo este:
1. Introducere in Comunicarea de Marketing
Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare
Rolul comunicarii de marketing in afaceri
Publicurile catre care se comunica
Obiectivele comunicarii de marketing
Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor
2. Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line
3. Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare
Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi
BONUS: Cartea Funky Business
Bonus Boia conform programului de fidelizare al Picant (www.picant.ro)
Taxa de participare este de 850 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
• 10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 10 Martie 2008.
• 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.
Termenul limita pentru inscrieri este 24 martie 2008.
Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.
Despre Picant Events SRL
PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.
Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro