Amenajarea Standurilor Expozitionale la Targuri si Expozitii –efEX Training 14 – 15 februarie 2008

BUCURESTI - 31 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

La targuri si expozitii, un stand expozitional bun trebuie sa indeplineasca urmatoarele obiective: Sa spuna cine este expozantul, sa spuna foarte clar ce face expozantul, sa asigure suportul fizic pentru interactiunea dintre vizitatori si expozant si, cel mai important, sa il faca pe vizitator sa aloce timp pentru a intra in contact cu expozantul.

Mai multe despre amenajarea standurilor expozitionale si multe alte componente ale unei participari de succes la targuri si expozitii vor fi prezentate la EfEX Training (www.marketingforum.ro) care se adreseaza atat persoanelor cu experienta si cunostinte reduse in participarea la targuri si expozitii, cat si celor care au cunostinte avansate, continand toate aspectele unei participari reusite la targuri si expozitii.

In cadrul trainingului efEX (www.marketingforum.ro) din 14 - 15 februarie vor fi abordate toate aspectele unei participari eficiente la targuri si expozitii si modalitatile de manifestare si construire a brandurilor in aceste medii speciale.

Trainingul este alcautit din 11 work-shop-uri si prezentarea lectorului. Cele 11 work-shop-uri reprezinta componentele fundamentale ale unui plan de participare la targuri si expozitii. Cei 10 participanti formeaza echipe in care rezolva cele 11 work-shop-uri, rezultand un plan de participare la manifestari expozitionale.

Trainingul deschis efEX are la baza Cele 12 Principii de Marketing Prin Targuri si Expozitii:

1.Principiul Complementaritatii tehnicilor de marketing
2.Principul Intelegerii produsului.
3.Principiul Laboratorului de marketing.
4.Principiul Pregatirii participarii.
5.Principiul Interactiunii umane.
6.Principiul Exponatelor.
7.Principiul Simturilor si al dimensiunilor.
8.Principiul Mintii deschise.
9.Principiul Brandului iesit in societate intr-un cadru special.
10.Principiul Schimbarii - evolutiei.
11.Principiul Socului.
12.Principiul Eficientei.

Cele unsprezece work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei ipotetice sau in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.

Traininerul 'efEX' este Nicolae NAUMOF. Nicolae NAUMOF este absolvent al Facultatii de Marketing din cadrul ASE Bucuresti, fiind specializat in Marketing prin targuri si expozitii si comunicare on-line.
El este coordonatorul site-ului www.targurisiexpozitii.ro, fiind si autorul multor articole publicate in acest site.
Nicolae NAUMOF are o vasta experienta ca trainer si lector, sustinand pana in acest moment peste 45 de cursuri, traininguri si prelegeri pe teme de marketing si comunicare.


Pachetul de seminar include:
Participarea la lucrarile seminarului
Masa de pranz in fiecare zi
pauze de cafea pe zi
Suport de curs in format text integral
Diploma de participare.
Cartea Funky Business
Bonus Chili conform programului de fidelizare PICANT (www.picant.ro)

Taxa de Participare este 950 RON + TVA / Persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru cel putin 3 persoane de la aceeasi companie.

Data limita pentru inscrieri este 11 februarie 2008.
Insformatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea 'traininguri de marketing'.

Despre Picant Events SRL

PICANT reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Deviza PICANT - 'Doar Esentialul' - ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate. Am eliminat componentele cu utilitate redusa care se gasesc in multe forme de instruire, lasand doar aspectele care sunt utile si practice.

Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/amenajarea-standurilor-expozitionale-la-targuri-si-expozitii-efex-training-14-15-februarie-2008