Angajat sau Client? – Insider, Training de Marketing Intern – 28 – 19 iulie

BUCURESTI - 9 iulie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In prezent, angajatii aleg firmele si nu invers. Aceasta face ca intreprinderile sa fie nevoite sa se vanda pe ele insele catre angajati, ca pe orice alt produs pe care il fabrica. Dar sunt, oare, angajatii si consumatori ai produselor/serviciilor la productia carora participa? Consuma aceste produse pentru ca au incredere in ele, pentru ca le ofera un plus de valoare comparativ cu cele din oferta concurentilor?

Insider – Trainingul de Marketing Intern sustinut de Florina Pinzaru, vine cu justificarea raspunsului la aceste intrebari si la multe altele, legate de atitudinea angajatilor fata de produsele/serviciile companiei pentu care lucreaza.

Trainingul se adreseaza marketerilor, oamenilor de comunicare, managerilor, responsabililor din departamentul de RU, care se ocupa de comunicare organizationala, strategii de motivare si retentie, orice alţi angajaţi care conlucrează cu echipele de marketing din firmele lor.

Obiectivele trainingului sunt intelegerea necesitatii de marketing intern, utilitatea considerarii angajatului ca primul client al firmei, transformarea angajatului in vector de imagine al produselor firmei, facilitarea comunicarii interdepartamentale si asumarea gandirii de marketing la nivel organizational.

Tematica Trainingului 'Inside Marketing':

1.Introducere
a.Locul marketingului in companie
b.Misiunile marketingului
c.Marketing vs gestionarea relaţiilor cu clienţii si vânzări
2.Când marketingul şi HR-ul se întâlnesc...
a.Marketingul intern, în context de performanţă
b.Totul pleacă de la cultura organizaţional
c.Paşii şi funcţiile marketingului intern
d.Best practices de marketing intern.
e.Marketing intern eficient
f.Strategia de marketing intern
g.Branding intern

3. Aplicaţii şi studii de caz


Trainerul: Florina Pinzaru

Trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing. Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti. Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France. Experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).
Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea
Cartea « Funky Business »


Taxa de participare este de 950 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
•10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 9 iulie 2008.
•5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 24 iulie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 sau www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/angajat-sau-client-insider-training-de-marketing-intern-28-19-iulie