Atuurile managerilor de magazine online, iSell 5 si 6 Martie

BUCURESTI - 10 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Comertul electronic a fost vedeta online a anului 2008. Studiul ANRCTI prevedea o crestere cu 50% pe an a numarului de magazine on line. Sfarsitul anului si inceputul lui 2009 nu lasa loc de atata optimism.

Cu toate astea o buna organizare si management al unui magazin online sunt atuuri in maneca celor ce detin astfel de afaceri. Pe langa aceasta, eficientizarea si proactivitatea sunt puncte forte ce contribuie la stabilitate si succes. Mai multe atuuri vor fi impartasite de Liviu Taloi in cadrul trainingului iSell

Pentru antreprenorii din comertul electronic, pentru managerii de magazine on-line, pentru responsabilii de marketing si comunicare din magazinele on-line si pentru alte persoane implicate in managementul magazinelor on-line, Liviu Taloi sustine Trainingul iSell (www.marketingforum.ro) - singurul training de comert electronic din Romania.
Trainingul iSell propune o abordare manageriala a comertului electronic care vizeaza atat aspecte tehnice, financiare cat si de marketing si comunicare.

Tematica trainingului este:

1. Ce vrem sa vindem online
2. Cat ma costa sa deschid un magazin online
3.Ce este un magazin online
4. Ce trebuie sa fac sa promovez magazinul
5. Ce reprezinta Front-End-ul si Back-End-ul unui magazin online
6. Cat ma costa plata cu cardul? Care este adevarul despre cele 10 zile?

Liviu TALOI este Consultant IT pe piata “.ro” incepand din anul 1995. A colaborat cu numeroase site-uri si reviste de profil din Romania.
In perioada 2004 - 2006 a fost PR Manager la cel mai mare magazin online din tara. In prezent este consultant in comert electronic la cateva dintre cele mai importante magazine online romanesti

Taxa de participare la iSell Training Deschis este 1700 RON+TVA/persoana la care se pot aplica
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.
10% Reducere pentru inscrieri efectuate pana pe 16 februarie.

Data Limita pentru Inscrieri este: 2 martie 2009 .

Prezentarea completa a trainingului este disponibila pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

mk@marketingforum.ro
Ioana Anescu - 0766 244 894
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/atuurile-managerilor-de-magazine-online-isell-5-si-6-martie