Cat de multe stiu angajatii despre compania in care lucreaza – Insider – 27 si 28 Noiembrie

BUCURESTI - 8 octombrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Putini sunt managerii de Marketing sau Resurse Umane care isi pun problema daca angajatii se considera clienti ai companiei in care activeaza. Ar cumpara produsele/serviciile pentru valoarea lor? Pentru ca adera la valorile brandului? Ar recomanda compania mai departe?

Am intrat în era în care angajaţii aleg firmele şi nu invers. Aceasta implică că întreprinderile trebuie să se vândă pe ele însele catre angajati, ca pe orice alt produs pe care îl fabrică. Dar sunt, oare, angajaţii şi consumatori ai produselor/serviciilor la productia carora participa? Consumă aceste produse pentru că au încredere în ele, pentru că le oferă un plus de valoare comparativ cu cele din oferta concurenţilor?

Obiectivele trainingului sunt intelegerea necesitatii de marketing intern, utilitatea considerarii angajatului ca primul client al firmei, transformarea angajatului in vector de imagine al produselor firmei, facilitarea comunicarii interdepartamentale si asumarea gandirii de marketing la nivel organizational.

Tematica Trainingului 'Inside Marketing':

1.Introducere
a.Locul marketingului in companie
b.Misiunile marketingului
c.Marketing vs gestionarea relaţiilor cu clienţii si vânzări
2.Când marketingul şi HR-ul se întâlnesc...
a.Marketingul intern, în context de performanţă
b.Totul pleacă de la cultura organizaţional
c.Paşii şi funcţiile marketingului intern
d.Best practices de marketing intern.
e.Marketing intern eficient
f.Strategia de marketing intern
g.Branding intern

3. Aplicaţii şi studii de caz

Florina Pinzaru este trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing. Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti. Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France. Experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).

Taxa de participare este de 1000 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training.

La aceasta taxa se pot aplica

10% Reducere pentru inscrieri si plati pana la data de 10 noiembrie
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 24 noiembrie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea traininguri de marketing.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 si Nicoale Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro


mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/cat-de-multe-stiu-angajatii-despre-compania-in-care-lucreaza-insider-27-si-28-noiembrie