Cine este responsabil pentru imaginea companiei? – Insider, Training de Marketing Intern – 20 – 21 Martie

BUCURESTI - 3 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Intr-o companie toate departamentele trebuie a lucreze impreuna pentru atingerea acelorasi obiective: profitabilitatea si succesul acesteia. De multe ori insa acest lucru nu se intampla. Se observa lipsa unui real spirit de echipa si o cunoastere in amanunt a viziunii si obiectivelor companiei. Insider (www.marketingforum.ro ) este Trainingul de Marketing Intern care explica necesitatea intelegerii si implicarii tuturor angajatilor in activitatea de marketing, din punct de vedere al imaginii companiei.

Activitatea de marketing si promovare a companiei nu poate şi nu trebuie să fie făcută numai de oamenii de marketing. Marketingul nu este neaparat “treaba tuturor”, dar in mod sigur este o necesitate de inteles pentru toţi angajatii. Insider – Trainingul de Marketing Intern sustinut de Florina Pinzaru, vine cu justificarea acestor afirmatii legate de atitudinea angajatilor fata de produsele/serviciile companiei pentu care lucreaza.

Trainingul se adreseaza marketerilor, oamenilor de comunicare, managerilor, responsabililor din departamentul de RU, care se ocupa de comunicare organizationala, strategii de motivare si retentie, orice alţi angajaţi care conlucrează cu echipele de marketing din firmele lor. Daca va regasiti printre cei de mai sus, trebuie sa stiti ca astazi este ultima zi in care puteti beneficia de 10% reducere la inscrierea si ar trebui sa va grabiti pentru ca mai sunt doar 4 locuri disponibile.

Obiectivele trainingului sunt intelegerea necesitatii de marketing intern, utilitatea considerarii angajatului ca primul client al firmei, transformarea angajatului in vector de imagine al produselor firmei, facilitarea comunicarii interdepartamentale si asumarea gandirii de marketing la nivel organizational.


Trainerul: Florina Pinzaru

Trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing. Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti. Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France. Experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).
Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea
Cartea « Funky Business »


Taxa de participare este de 850 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
•10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 3 Martie 2008.
•5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 17 Martie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event\'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 si Nicoale Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro


mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/cine-este-responsabil-pentru-imaginea-companiei-insider-training-de-marketing-intern-20-21-martie