Comert On-Line… ce se intampla dupa sarbatori? - iSell 27 – 28 Noiembrie

BUCURESTI - 19 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Perioada de dupa sarbatori poate fi una de relaxare sau nu pentru echipa de vanzari. In orice caz este momentul in care ati putea sa va aplecati mai mult asupra problemelor curente ce apar in departamentul respectiv.

Atunci va fi momentul sa luati rapoartele din ultimele luni de zile privind problemele ivite la vanzari si sa le discutati cu echipa. Daca in perioada sarbatorilor nu veti avea timp sa respirati, si implicit nici de sedinte de vanzari, in februarie e momentul sa remediati toate problemele aparute.

Este momentul sa faceti angajari noi, sa mariti sau sa micsorati echipa. Este momentul sa iesiti un pic la schi cu echipa de vanzari, la un mic teambuilding daca va permite programul si bugetul.

Pentru a afla mai multe despre vanzari, despre problemele curente si solutii, despre unitatea echipei de vanzari, participa la Trainingul iSell (www.marketingforum.ro) sustinut de domnul Liviu TALOI.

Trainingul i Sell (www.marketingforum.ro) propune o abordare manageriala a comertului electronic care vizeaza atat aspecte tehnice, financiare cat si de marketing si comunicare.

i Sell se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line.

Tematica i Sell este:

1. Ce vrem sa vindem online
Gasirea nisei potrivite
Negocierea contractului cu furnizorii
Marja - motorul magazinului online

2. Cat ma costa sa deschid un magazin online
Model de calcul al bugetului cu parametri
Costul obiectivelor de atins, cresterea naturala sau fortata

3.Ce este un magazin online
Diferenta dintre o afacere offline si una online
Organizarea pe departamente a unui magazin online
Descrierea departamentelor si a procedurilor de lucru
Fluxul informatiei in fiecare departament, fluxul comenzilor online
Instrumentele de lucru si monitorizarea angajatilor

4. Ce trebuie sa fac sa promovez magazinul
De ce ar cumpara clientii de la mine?
Costul publicitatii online
Instrumente de control al rezultatelor publicitatii online
Instrumente de monitorizare a concurentei
Tehnici de marketing si promovare, exemple

5. Ce reprezinta Front-End-ul si Back-End-ul unui magazin online
Scopul unui site de comert electronic
Elementele web principale ale unui magazin online
Usabilitatea unui site de comert electronic
Elemente de SEO aplicate unui magazin online
Exemple de back-end, cu rulaj mare de produse sau nu
Un checklist pentru un back-end ideal

6. Cat ma costa plata cu cardul? Care este adevarul despre cele 10 zile?
Plata cu cardul electronic
Costurile implementarii platii cu cardul
Ghid de legislatie aplicata la magazinele online
i Sell Este sustinut de Liviu TALOI.
Liviu TALOI este Consultantul magazinului on-line care a castigat titlul de 'Magazinul anului' la Gala Premiilor eCommerce.
Liviu TALOI este Consultant IT pe piata .ro incepand din anul 1995. A colaborat cu numeroase site-uri si reviste de profil din Romania.
In perioada 2004 - 2006 a fost PR Manager la cel mai mare magazin online din tara. In prezent este consultant in comert electronic la cateva dintre cele mai importante magazine online romanesti.

Pachetul de Training contine:
1.Participarea la Lucrarile Trainingului
2.Suporturi de curs
3.Diploma de participare
4.Masa de pranz in fiecare zi
5.Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi
6.Cartea Matsushita Leadership.
7.Bonus Boia – Conform Programului de Fidelizare PICANT (www.picant.ro)
Taxa de participare la i Sell Training Deschis este 1350 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.
Data Limita pentru Inscrieri este: 24 Noiembrie 2008. Numarul de Locuri disponibile: 12
Prezentarea completa a trainingului este disponibila pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/comert-on-line-ce-se-intampla-dupa-sarbatori-isell-27-28-noiembrie