Comunica-ti brandul prin toate cele cinci simturi - efEX Training 14 15 februarie

BUCURESTI - 4 februarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Evenimentele, si in special targurile si expozitiile, sunt singurele medii de comunicare in care valorile brandului pot fi comunicate prin toate cele cinci simturi. Desi aproximativ 90% din informatiile primite de un om sunt receptate prin intermediul vazului si auzului, stimularea celorlalte trei simturi poate aduce un plus de impact asupra publicului tinta.

In plus, comunicarea intr-un mediu 3D are cel mai mare impact asupra audientei.

Aceste subiecte, alaturi de alte componente ale unei participari eficiente la targuri si expozitii, vor fi abordate in trainingul efEX (www.marketingforum.ro) din 14 - 15 februarie 2008.

Trainingul deschis efEX are la baza Cele 12 Principii de Marketing Prin Targuri si Expozitii:

1.Principiul Complementaritatii tehnicilor de marketing
2.Principul Intelegerii produsului.
3.Principiul Laboratorului de marketing.
4.Principiul Pregatirii participarii.
5.Principiul Interactiunii umane.
6.Principiul Exponatelor.
7.Principiul Simturilor si al dimensiunilor.
8.Principiul Mintii deschise.
9.Principiul Brandului iesit in societate intr-un cadru special.
10.Principiul Schimbarii - evolutiei.
11.Principiul Socului.
12.Principiul Eficientei.


Trainingul este alcautit din 11 work-shop-uri si prezentarea lectorului. Cele 11 work-shop-uri reprezinta componentele fundamentale ale unui plan de participare la targuri si expozitii. Cei 10 participanti formeaza echipe in care rezolva cele 11 work-shop-uri, rezultand un plan de participare la manifestari expozitionale.

Cele unsprezece work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei ipotetice sau in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.

Traininerul 'efEX' este Nicolae NAUMOF. Nicolae NAUMOF este absolvent al Facultatii de Marketing din cadrul ASE Bucuresti, fiind specializat in Marketing prin targuri si expozitii si comunicare on-line.
El este coordonatorul site-ului www.targurisiexpozitii.ro, fiind si autorul multor articole publicate in acest site.
Nicolae NAUMOF are o vasta experienta ca trainer si lector, sustinand pana in acest moment peste 45 de cursuri, traininguri si prelegeri pe teme de marketing si comunicare.


Pachetul de seminar include:
Participarea la lucrarile seminarului
Masa de pranz in fiecare zi
pauze de cafea pe zi
Suport de curs in format text integral
Diploma de participare.
Cartea Funky Business
Bonus Chili conform programului de fidelizare PICANT (www.picant.ro)

Taxa de Participare este 950 RON + TVA / Persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru cel putin 3 persoane de la aceeasi companie.

Data limita pentru inscrieri este 11 februarie 2008.
Insformatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea 'traininguri de marketing'.

Despre Picant Events SRL

DESPRE PICANT

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/comunica-ti-brandul-prin-toate-cele-cinci-simturi-efex-training-14-15-februarie