Comunicarea Beneficiilor Aduce Vanzari mai Mari in Comertul Electronic – iSell 25 – 26 Februarie

BUCURESTI - 19 februarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Produsele cu descrieri comerciale care scot in evidenta beneficiile pentru client sunt mai bine vandute in comertul on-line decat cele care au descrieri comerciale bazate pe informatii tehnice.

Acest fapt este valabil pentru orice tip de produs de la flori, codouri, centrale termice si pana la laptop-uri si LCD-uri. Clientii isi doresc beneficiile pe care le aduce produsul si nu produsul in sine.

Afla mai multe despre optimizarea Magazinelor on-line la Trainingul i Sell (www.marketingforum.ro), sustinut de domnul Liviu TALOI pe 25 – 26 Februarie 2010.

Trainingul iSell (www.marketingforum.ro) propune o abordare manageriala a comertului electronic care vizeaza atat aspecte tehnice, financiare cat si de marketing si comunicare.

iSell se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line.

Tematica i Sell este:

1. Ce vrem sa vindem online
Gasirea nisei potrivite
Negocierea contractului cu furnizorii
Marja - motorul magazinului online

2. Cat ma costa sa deschid un magazin online
Model de calcul al bugetului cu parametri
Costul obiectivelor de atins, cresterea naturala sau fortata

3.Ce este un magazin online
Diferenta dintre o afacere offline si una online
Organizarea pe departamente a unui magazin online
Descrierea departamentelor si a procedurilor de lucru
Fluxul informatiei in fiecare departament, fluxul comenzilor online
Instrumentele de lucru si monitorizarea angajatilor

4. Ce trebuie sa fac sa promovez magazinul
De ce ar cumpara clientii de la mine?
Costul publicitatii online
Instrumente de control al rezultatelor publicitatii online
Instrumente de monitorizare a concurentei
Tehnici de marketing si promovare, exemple

5. Ce reprezinta Front-End-ul si Back-End-ul unui magazin online
Scopul unui site de comert electronic
Elementele web principale ale unui magazin online
Usabilitatea unui site de comert electronic
Elemente de SEO aplicate unui magazin online
Exemple de back-end, cu rulaj mare de produse sau nu
Un checklist pentru un back-end ideal

6. Cat ma costa plata cu cardul? Care este adevarul despre cele 10 zile?
Plata cu cardul electronic
Costurile implementarii platii cu cardul
Ghid de legislatie aplicata la magazinele online
i Sell Este sustinut de Liviu TALOI.
Liviu TALOI este Consultant IT pe piata .ro incepand din anul 1995. A colaborat cu numeroase site-uri si reviste de profil din Romania.

In perioada 2004 - 2006 a fost PR Manager la cel mai mare magazin online din tara. In prezent este consultant in comert electronic la cateva dintre cele mai importante magazine online romanesti.

Pachetul de Training contine:
1.Participarea la Lucrarile Trainingului
2.Suporturi de curs
3.Diploma de participare
4.Masa de pranz in fiecare zi
5.Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi
6.Cartea Matsushita Leadership.

Taxa de participare la i Sell Training Deschis este 1000 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri este: 22 Februarie 2010. Numarul de Locuri Ramase disponibile: 3

Prezentarea completa a trainingului este disponibila pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Persoana de contact:
Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/comunicarea-beneficiilor-aduce-vanzari-mai-mari-in-comertul-electronic-isell-25-26-februarie