Comunicarea de Marketing influentata de Brand - Start Promo 15 16 Noiembrie

BUCURESTI - 1 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Pozitionarea unui brand influenteaza comunicarea de marketing a acestuia. In comunicarea unui brand tanar sunt recomandate tehnici de comunicare diferite decat in cazul unui brand cu traditie. La fel, un brand „low cost” va fi comunicat diferit decat un brand premium.

Participand la trainingul Start Promo ( www.marketingforum.ro ) din 15 16 Noiembrie 2007 vei afla despre cum este influentata comunicarea de marketing de catre esenta brandului comunicat.

Start Promo ( www.marketingforum.ro ) se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse si medii despre comunicarea de marketing si care doresc sa isi dezvolte cunostintele in domeniul comunicarii de marketing.

Start Promo (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe durata a doua zile, 15 si 16 Noiembrie, in Bucuresti la Hotel Parc si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.

Efectul pe care il dorim in randul participantilor este de acumulare a unei baze de cunostinte in domeniu suficiente pentru a putea crea campanii de comunicare eficiente care sa atinga obiectivele urmarite

Trainingul este alcatuit din prelegerile lectorilor si un work-shop in care participantii vor realiza schita unei campanii de comunicare pentru o companie.

Tematica Start Promo este:

1. Introducere in Comunicarea de Marketing

Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare
Rolul comunicarii de marketing in afaceri
Publicurile catre care se comunica
Obiectivele comunicarii de marketing
Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor

2. Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line

3. Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare

Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi
BONUS: Cartea Funky Business
Bonus Boia conform programului de fidelizare al Picant (www.picant.ro)

Taxa de participare este de 700 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 12 Noiembrie.

Insformatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

Start Promo face parte din proiectul PICANT – Doar Esentialul – Traininguri de marketing si comunicare bazate pe eficeinta (www.picant.ro).
Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro