COOL Intro – Training de comunicare on-line de marketing 02-03 aprilie 2009

BUCURESTI - 4 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

In secolul XXI comunicarea on-line de marketing este obligatorie!

Mediul online a devenit o realitate care nu se mai poate trece cu vederea in business. Orice companie, oricat de mica sau de noua ar fi, stie ca trebuie sa fie prezenta si usor de gasit online – fie si prin intermediul celui mai simplu site web.

Consumatorii si clientii s-au rafinat! Stiu ca Internetul inseamna viteza si informatii. O simpla pagina web statica nu mai este suficienta pentru imaginea unei companii. Clientii vor inter-relationare, vor interactiune, vor implicare!

Trainingul Cool Intro (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse de comunicare on-line, care au responsabilitati de comunicare de marketing si doresc sa apeleze la comunicarea on-line.

Trainingul CooL Intro are o durata de doua zile totalizand aproximativ 12 ore si cuprinde Prelegerea Trainerilor, discutii libere si work-shop-uri.

Tematica COOL Intro

1. Locul comunicarii on-line in activitatea unei companii
Comunicarea on-line in comunicarea de marketing
Caracteristici ale comunicarii on-line
Elemente de baza in comportamentul utilizatorului in mediul on-line.
Tehnicile de comunicare care pot fi folosite in mediul on-line
Terminologie specifica comunicarii on-line

2. Comunicare on-line continua
Site-ul web al companiei sau al produsului
Alegerea domeniului web
Proiectare si arhitecturare (elemente de baza in usability)
Structura de baza a unui site web
Optimizare pentru motoare de cautare (elemente de baza in seo)
Actualizarea si evolutia unui site web de companie sau de produs.
Newsletterul de companie sau produs
E-mailurile uzuale ale angajatilor din companie.
Blogul

3. Campanii de comunicare on-line
Campanii de publicitate
AdWords & AdSense
Bannere
Alte instrumente de publicitate on-line
Campanii de PR
Comunicate de presa
Articole, interviuri si Advertoriale
On-line Buzz (marketing viral)
Campanii de marketing direct - direct mailing.
Structura unui e-mail de promovare
Adresabilitatea e-mailului de promovare

4. Analiza eficientei comunicarii on-line
Instrumente de analiza a traficului on-line - Trafic.ro si Google analytics
Indicatori monetari de eficienta ai comunicarii
Costuri medii pe unitate de beneficiu
Rata de conversie in actiune
Incasari monetare.

Trainingul CooL Intro este sustinut de Nicolae NAUMOF, Ioana ANESCU si Sebastian VADUVA.

Taxa de participare la Trainingul CooL Intro este 1200 RON+TVA/persoana la care se pote aplica:
10% reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 16 Martie 2008.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 30 Martie 2009
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii si inscrieri pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/cool-intro-training-de-comunicare-on-line-de-marketing-02-03-aprilie-2009