Diferentele dintre Brand si LoveMark - Love. Creatives. 13-14 martie

BUCURESTI - 11 februarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Un Brand ajunge sa fie cunoscut pentru ceva bun care il diferentiaza. Brandul ajunge sa fie respectat pentru „acel ceva bun”.

Un LoveMark ajunge sa fie cunoscut pentru ceva despre care consumatorului ii pasa. Un lovemark ajunge in partea emotionala a mintii consumatorului. Clientul ajunge sa se identifice cu lovemark-ul.

Pe 13-14 martie, la trainingul Love. Creatives, Bogdan Manea (Fozzie) va prezenta detaliat conceptul de lovemark si ce se poate face pentru a atinge acest statut. (www.marketingforum.ro)

Trainingul „Love. Creatives.” (www.marketingforum.ro) se adreseaza cu precadere oamenilor care lucreaza in Client Service, dar si celor din echipele de creatie ale agentiilor de publicitate si comunicare, precum si oamenilor 'de la client' care se ocupa de relatia cu agentia.

Love. Creatives. se va desfasura pe 13 – 14 martie 2008, fiind disponibile 12 locuri.

Temele abordate in cadrul trainingului sunt:
1. Understand the industry's context and the challenge
Contextul industriei si diversele concepte din Advertising
LOVEMARKS
2. Appreciate the advertising - the agency's product
Care sunt elementele care definesc o reclama care 'merge'
Analiza de campanie
Exemplificari din ultima mare campanie nationala, cea a PENSIILOR
PRIVATE
3. How to manage creatives
Understanding Creatives
Understanding your Client
Learning the Creative loopholes
Maintaining Creative Contact
An honest approach?
Time Bandits
Awards

Training-ul va avea prezentarile video in limba engleza (limba advertisingului), dar va avea toate comentarile si discursul in romana

Cu o vechime de peste 15 ani in publicitate, Bogdan Manea este unul dintre cei mai apreciati oameni de creatie din Romania. Din 1993 si pana in 2005 Bogdan a lucrat in agentii precum McCann Erickson, Ogilvy & Mather si SAATCHI & SAATCHI ocupand posturi de ACCOUNT MANAGER, CLIENT SERVICE, CREATIVE CO-ORDINATOR si EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR. Din 2005 Bogdan Manea are propria agentie - BRIGHTNESS ADVERTISING.
Cu agentia sa (Brightness), Bogdan a lucrat pentru clienti ca Audi, ProTV, HBO, Casa Auto Bucuresti, Adevarul, Media Pro Music, Bigoti, Polaris (atv-uri), Paralela 45 etc.
Taxa de participare la Love. Creatives. Open Training este 1500 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 21 Februarie 2008.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/diferentele-dintre-brand-si-lovemark-love-creatives-13-14-martie