Esentialul in Comunicarea de Marketing - Start Promo 13 - 14 Iunie

BUCURESTI - 4 iunie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Toti oamenii care lucreaza in marketing si comunicare ar trebui sa stie
Care sunt Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing,
Care sunt Particularitatile, avantajele si dezavantajele acestora,
Cum se Proiecteaza o Campanie de Comunicare,
Cum Optimizeaza Bugetul pentru a obtine Rezultate Maxime,
Cum Influenteaza Brandul Comunicarea de Marketing.

Start Promo ( www.marketingforum.ro ) se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse si medii despre comunicarea de marketing si care doresc sa isi dezvolte cunostintele in domeniul comunicarii de marketing.

Efectul pe care il dorim in randul participantilor este de acumulare a unei baze de cunostinte in domeniu suficiente pentru a putea crea campanii de comunicare eficiente care sa atinga obiectivele urmarite


Start Promo (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe durata a doua zile, 13 si 14 Iunie, in Bucuresti la Hotel Caro si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.


Trainingul este alcatuit din prelegerile lectorilor si un work-shop in care participantii vor realiza schita unei campanii de comunicare pentru o companie.

Tematica Start Promo este:

1. Introducere in Comunicarea de Marketing

Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare
Rolul comunicarii de marketing in afaceri
Publicurile catre care se comunica
Obiectivele comunicarii de marketing
Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor

2. Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line

3. Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare

Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi
BONUS: Cartea Viata Mea in Publicitate. Publicitate Stiintifica
Bonus Boia conform programului de fidelizare al Picant (www.picant.ro)

Taxa de participare este de 1050 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 10 iunie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.
Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/esentialul-in-comunicarea-de-marketing-start-promo-13-14-iunie