Fidelizarea Clientilor in Turism la Dream Marketing 22 si 23 NOIEMBRIE

BUCURESTI - 31 octombrie 2007

Comunicat tip General in Turism

Fidelizarea clientilor este una din provocarile majore pentru agentiile de turism, hoteluri si alti prestatori de servicii in Turism. Pentru a atinge acest obiectiv se poate apela la instrumente precum serviciile personalizate, programe de reduceri pentru fidelitate si carduri de fidelitate valabile in retelele partenerilor.

Mai multe despre fidelizarea clientilor in Turism vei afla pe 22 si 23 noiembrie la trainingul Dream Marketing (www.marketingforum.ro), adresat persoanelor care se ocupa de activitatea de marketing a agentiilor de turism turoperatoare sau revanzatoare, a hotelurilor si a altor unitati turistice.

Trainerul Dream Marketing este Andrada CRANGUS. Intre 1998 si 2005 Andrada a fost expert in turism pentru relatii internationale si expert in turism pentru promovare si marketing in cadrul Ministerului Turismului si Autoritatii Nationale pentru Turism. In 2005 Andrada CRANGUS a fost director al Biroului de promovare turistica a Romaniei la Bruxelles.

In perioada 2005-2007 ea a activat ca director de marketing al agentiei Perfect Tour. Actualmente Andrada CRANGUS este director de marketing al agentiei Transilvania Travel.

Andrada a participat la numeroase traininguri si stagii de pregatire in Franta, Japonia, India si Cipru.

Tematica Trainingului 'Dream Marketing':

1. Marketing pentru servicii
2. Serviciile turistice
3 Produsul turistic
4 Pretul serviciului turistic
5 Distributia
6 Marketing-ul intern / comunicarea interna
7 Comunicarea externa
8 Promovarea turistica
9 Planul de marketing
10 Mixul de marketing in lansarea unui produs/serviciu nou
11 Evaluarea performantei in marketingul turistic
12 Satisfactia clientului
13 Fidelizarea clientului
14 Agentia de publicitate in marketingul turistic
15 Este posibil un marketing eficient cu un buget scazut?

Tematica detaliata a trainingului se gaseste pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Trainingul are o durata de doua zile totalizand aproximativ 15 ore si cuprinde Prelegerile Trainerului si Work-shop-uri.


Pachetul de Training Deschis contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs in format text integral
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi
BONUS: Cartea Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Bonus Chili conform programului de fidelizare al PICANT ( www.picant.ro )

Taxa de participare la Dream Marketing Training Deschis este 900 RON+TVA/persoana la care se pot aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru inscrieri este 16 Noiembrie 2007

Insformatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

Dream Marketing face parte din proiectul PICANT – Doar Esentialul – Traininguri de marketing si comunicare bazate pe eficeinta (www.picant.ro).
Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/fidelizarea-clientilor-in-turism-la-dream-marketing-22-si-23-noiembrie