In Store, Training de comunicare in spatiul de vanzare, 15 – 16 oct 2009

BUCURESTI - 24 septembrie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Cele mai multe decizii de cumparare se iau in magazin si majoritatea sunt de impuls – in acest context, marketerii au o imensa oportunitate de a atrage atentia clientilor si de a stimula consumul. Multi uita, insa, ca magazinul este un canal de comunicare, chiar unul dintre cele mai eficiente.

Trainingul de Instore marketing este mai curand o aplicatie practica, decat o lectie teoretica. Obiectivul sau este acela de a evidentia si argumenta de ce magazinul trebuie tratat ca un canal de comunicare aparte, cu o mare relevanta pentru consumator.

Comunicarea in magazin este complexa si mai complicata decat pare la prima vedere. Este nevoie de o buna cunoastere a consumatorului si a mecanismelor prin care el devine „cumparator”. Ceea ce este deosebit la clientul din magazin fata de cel din afara sa este starea mentala (shopping state of mind) in care se afla, iar acest detaliu devine esential atunci cand clientul trebuie sa se orienteze catre produsul tau.

InStore (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comunicare in spatiul de vanzare, Trade Marketerilor dar si celor care vor sa afle cum sa valorifice mai bine acest canal de comunicare.

Trainingul InStore are o durata de doua zile – 15 si 16 octombrie 2009 - totalizand aproximativ 13 ore si cuprinde Prelegerea Trainerului, discutii libere si un work-shop. Locatia de desfasurare este Hotel Caro Bucuresti

Tematica InStore

1. De ce este magazinul un subiect de interes?
2. Care sunt cerintele comunicarii in magazin?
3. Care sunt instrumentele de comunicare folosite?
4. Cum se masoara eficienta comunicarii instore?
5. Cum se creaza o campanie in magazin?
6. Cum se conecteaza o campanie in store cu celelalte componente ale mixului de comunicare?

Traininerul 'InStore' este Ioana MUCENIC. Ioana are propria agentie - Pastel Age, specializata in crearea de experiente de brand, propunand principiile marketingului experiential ca modalitate eficienta de a forma relatii intre consumatori si brand. De asemenea, este colaborator al publicatiei de retail Piata.

Taxa de participare la Trainingul InStore este 1100 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri de
10% pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 30 septembrie 2009.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 12 octombrie 2009

Despre Picant Events SRL

InStore Marketing este un training marca PICANT! Sub deviza 'more than knowledge' PICANT sustine programe de training bazate pe experienta practica a trainerilor! In plus, se adauga o atmosfera degajata de interactivitate, know - how si valoare adaugata experientei live!

Mai multe informatii si inscrieri pe www.marketingforum.ro

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event\'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start, InStore si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro
http://www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/in-store-training-de-comunicare-in-spatiul-de-vanzare-15-16-oct-2009