Insider – Primul training deschis de Marketing Intern – 20 – 21 Martie

BUCURESTI - 19 februarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

O afacere buna merge pe piata si castiga mai multi consumatori ca urmare a furnizarii de valoare adaugata pentru client. Insider (www.marketingforum.ro ), Trainingul de Marketing Intern sustinut de Florina Pinzaru explica de ce oamenii de marketing ar trebui sa valorifice mai mult atitudinea angajatilor implicati in relatiile directe cu clientii, designul magazinelor sau punctelor de interactiune/vanzare, atitudinea si eficienta echipelor care asigura servicii post-vanzare, in conferirea unui impact mai mare asupra valorii pentru consumatori.

Trainingul se adreseaza marketerilor, oamenilor de comunicare, managerilor, responsabililor din departamentul de RU, care se ocupa de comunicare organizationala, strategii de motivare si retentie, orice alţi angajaţi care conlucrează cu echipele de marketing din firmele lor.

Obiectivele trainingului sunt intelegerea necesitatii de marketing intern, utilitatea considerarii angajatului ca primul client al firmei, transformarea angajatului in vector de imagine al produselor firmei, facilitarea comunicarii interdepartamentale si asumarea gandirii de marketing la nivel organizational.

Tematica Trainingului 'Inside Marketing':

1.Introducere
a.Locul marketingului in companie
b.Misiunile marketingului
c.Marketing vs gestionarea relaţiilor cu clienţii si vânzări
2.Când marketingul şi HR-ul se întâlnesc...
a.Marketingul intern, în context de performanţă
b.Totul pleacă de la cultura organizaţional
c.Paşii şi funcţiile marketingului intern
d.Best practices de marketing intern.
e.Marketing intern eficient
f.Strategia de marketing intern
g.Branding intern

3. Aplicaţii şi studii de caz


Trainerul: Florina Pinzaru

Trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing. Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti. Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France. Experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).
Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea
Cartea « Funky Business »


Taxa de participare este de 850 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
·10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 3 Martie 2008.
·5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 17 Martie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event\'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 si Nicoale Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/insider-primul-training-deschis-de-marketing-intern-20-21-martie