Insider – Training de comunicare interdepartamentala – 11 Martie

BUCURESTI - 4 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Incertitudinea si lipsa de comunicare in interiorul companiei sunt mai daunatoare decat efectele crizei economice. Un colectiv bine informat, asupra obiectivelor si actiunilor companiei, este cea mai buna masura interna anti-criza.

Picant organizeaza trainingul Insider, sustinut de Florina Pinzaru pentru a veni in ajutorul celor care doresc sa isi consolideze compania prin intermediul oamenilor.
Uneori, în companii, desi exista spirit real de echipa, actiuni cu reflectare în exterior nu sunt cunoscute suficient de bine în interior.

Comunicarea si informarea constanta a angajatilor duc la inlaturarea barierelor de comunicare si dau unitate echipei. De aceea, trainingul Insider este axat pe identificarea si inlaturarea dificultatilor de comunicare interdepartamentala cu scopul de a facilita fluxul de informatii si astfel a stimula munca si colaborarea in echipa.

Trainingul se adreseaza marketerilor, oamenilor de comunicare, managerilor, responsabililor din departamentul de RU, care se ocupa de comunicare organizationala, strategii de motivare si retentie, orice alţi angajaţi care conlucrează cu echipele de marketing din firmele lor.

Obiectivele trainingului sunt intelegerea necesitatii de marketing intern, utilitatea considerarii angajatului ca primul client al firmei, transformarea angajatului in vector de imagine al produselor firmei, facilitarea comunicarii interdepartamentale si asumarea gandirii de marketing la nivel organizational.

Tematica Trainingului 'Inside Marketing':

1.Introducere
a.Locul marketingului in companie
b.Misiunile marketingului
c.Marketing vs gestionarea relaţiilor cu clienţii si vânzări
2.Când marketingul şi HR-ul se întâlnesc...
a.Marketingul intern, în context de performanţă
b.Totul pleacă de la cultura organizaţional
c.Paşii şi funcţiile marketingului intern
d.Best practices de marketing intern.
e.Marketing intern eficient
f.Strategia de marketing intern
g.Branding intern

3. Aplicaţii şi studii de caz


Trainerul: Florina Pinzaru

Trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing. Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti. Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France. Experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).
Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea
Cartea « Funky Business »


Taxa de participare este de 1000 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
•10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 20 Februarie 2008.
•5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 6 Martie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/insider-training-de-comunicare-interdepartamentala-11-martie