Instrumente utile si aplicabile de comunicare interna – COM.org – 17 – 18 Aprilie

BUCURESTI - 7 aprilie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Termenul de “comunicare organizationala” suna pompos si grav, iar titlul poate sa nu spuna foarte multe despre utilitatea imediata a acestui training. Dar daca citesti cu atentie...

...Iti dai seama ca nu trebuie sa fii neaparat din departamentul de HR sau marketing. Trebuie sa fii o persoana pro-activa, care intelege importanta comunicarii si mai ales a comunicarii eficiente. Informatiile si exercitiile de la COM.org (www.marketingforum.ro) te vor ajuta, nu doar in spatiul profesional ci si in viata de zi cu zi. Si, mai ales, poti sa aplici imediat ceea ce ai aflat si invatat!

Ce vei afla la acest training?
•Ce inseamna un proces de comunicare si care sunt punctele critice in care se pot crea bariere ;
•Care sunt tipurile de receptori – cum sa iti adaptezi mesajul astfel incat sa fie descifrat asa cum vrei;
•Care sunt particularitatile comunicarii in context organizational si de ce se intalnesc aceleasi probleme in companiile mari dar si in cele cu 7 – 8 angajati;
•Cum sa tii cont de stilul si personalitatea comunicatorilor in momentul in care astepti un feedback;
•Cum iti adaptezi comunicarea la context?
•Care sunt metodele de a comunica eficient cu personalitatile dificile?

Mai mult decat o simpla teorie vei invata sa aplici si sa ii inveti pe altii la randul tau, chiar de a doua zi. Metodele de lucru aplicate vor fi practice de tipul: Role- play, Studii de caz, Aplicatii practice etc.

Tematicile atinse se vor baza pe: Ce este si cum se formeaza procesul de comunicare, Tipurile de receptori ( analitic, diector, amiabil, expresiv), Derularea comunicarii in context organizational (pe verticala vs. orizontala, comunicarea empatica, persuasiune vs. asertivitate si comunicarea suportiva), Modalitatile de comunicare in functie de interlocutori si contexte (Feedback-ul si importanta sa!), Comunicarea non-verbala (importanta si utilizarea ei in beneficiul tau), Tehnici de comunicare cu personalitatile dificile

Daniela Popescu este fi “antrenorul” in cele 2 zile de training. Dana a adunat experiente extensive in vanzari&marketing, invatamant, resurse umane, training si consultanta, care i-au oferit prilejul sa inteleaga piata si mediul de business. Ca TRAINER si totodata consultant in managementul resurselor umane Daniela, a creat si sustinut multiple programe de training precum: Managementul Comunicarii Organizationale, Stress Management, Managementul Timpului, Presentation Skills, Managementul Resurselor Umane; Evaluarea Performantelor; Managementul Carierei si Teambuilding.

Pachetul de Training Com.org contine:
1Participarea la Lucrarile Trainingului
2Suportul de curs
3Diploma de participare
4Masa de pranz in fiecare zi
5Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi
6Cartea Funky Business
7Bonus Boia - detalii program de fidelizare

Taxa de participare la COM.org Training Deschis este 1050 RON+TVA/persoana. Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 14 Aprilie 2008
La taxa de participare se aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Insider, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/instrumente-utile-si-aplicabile-de-comunicare-interna-com-org-17-18-aprilie