Intre Marketing si Resurse Umane…– Insider, Training de Marketing Intern – 20 – 21 Martie

BUCURESTI - 7 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In general, activitatea de Marketing a companiei este orientata exclusiv catre piata. Informarea cu privire la misiune, viziune, obiective, produse, cercetare, respectarea promisiunilor este adresata cu preponderenta clientilor, furnizorilor si parteneilor. Cum ramane cu angajatii? De ei ar trebui sa se ocupe cei de la Resurse Umane. Dar oare aplica ei acesti termeni de Marketing? Au timp? Trainingul Insider (www.marketingforum.ro ) propune conceptul de „marketing intern” si descrie modul de implementare in companie.

Care este parerea lor despre produsele/serviciile companiei in care lucreaza? Cine ar trebui sa fie responsabil de comunicarea cu angajatii? Departamentul de RU sau Marketing? Ce activitate ar trebui sa aiba in vedere atitudinea angajatilor fata de produsele/serviciile companiei pentru care lucreaza? Insider (www.marktingforum.ro) propune termenul de „marketing intern”: un nou concept care incepe sa prinda contur si vizeaza transformarea angajatilor in cei mai devotati si credibili promotori ai companiei.

Trainingul se adreseaza marketerilor, oamenilor de comunicare, managerilor, responsabililor din departamentul de RU, care se ocupa de comunicare organizationala, strategii de motivare si retentie, orice alţi angajaţi care conlucrează cu echipele de marketing din firmele lor.

Obiectivele trainingului sunt intelegerea necesitatii de marketing intern, utilitatea considerarii angajatului ca primul client al firmei, transformarea angajatului in vector de imagine al produselor firmei, facilitarea comunicarii interdepartamentale si asumarea gandirii de marketing la nivel organizational.

Tematica Trainingului 'Inside Marketing':

1.Introducere
a.Locul marketingului in companie
b.Misiunile marketingului
c.Marketing vs gestionarea relaţiilor cu clienţii si vânzări
2.Când marketingul şi HR-ul se întâlnesc...
a.Marketingul intern, în context de performanţă
b.Totul pleacă de la cultura organizaţional
c.Paşii şi funcţiile marketingului intern
d.Best practices de marketing intern.
e.Marketing intern eficient
f.Strategia de marketing intern
g.Branding intern

3. Aplicaţii şi studii de caz


Trainerul: Florina Pinzaru

Trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing. Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti. Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France. Experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).
Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea
Cartea « Funky Business »


Taxa de participare este de 850 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se aplica 5% reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 17 Martie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 si Nicoale Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/intre-marketing-si-resurse-umane-insider-training-de-marketing-intern-20-21-martie