Nu trebuie sa fi Multinationala ca sa ai un Brand Puternic ! Brand BackStage pe 6 si 7 Martie

BUCURESTI - 6 februarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Pentru construirea si dezvoltarea unui brand puternic este nevoie de timp, munca, resurse, gandire si multa grija. Nu doar multinationalele pot avea branduri. Orice companie care investeste timp si atentie in respectarea promisiunilor pe care le face catre clienti poate avea un brand.

Brand Backstage intra in culisele managementului de brand si raspunde la intrebari precum: Ce face un nume oarecare sau un produs sa fie brand? Cum se construieste si cum se intretine un brand? Mai multe puteti afla la Trainingul de Brand Management pentru IMM-uri Brand BackStage (www.marketingforum.ro) din 6 si 7 Martie 2008.


Trainingul Brand BackStage (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor cu responsabilitati de marketing in cadrul unor companii mici si mijlocii. Scopul trainingului este de a oferi o imagine schematica asupra importantei brandingului si a pasilor de baza in crearea si managementul unui brand.


Tematica Trainingului 'Brand BackStage':

1. Ce este un brand
Originea brandului: o privire in trecut
Importanta brandului in prezent, tendinte
Elemente de diferentiere: brand versus produs
Brandul, un garant al calitatii

2.Tipuri de brand-uri
Brand de produs
Brand de servicii
Brand corporatist
Brand-uri speciale

3. Procesul de dezvoltare a unui brand
Cunoastea pietei si a tendintelor
Pozitionarea unica in mintea consumatorului
Arhitectura de Brand
Formele de exprimare ale Brandului
Internalizarea Brandului in Companie
Managementul Brandului

Trainerul 'Brand BackStage' este Andreia ANDREI
Andreia ANDREI are o experienta de 10 ani in domenile marketing, comunicare si dezvoltare de produs.Ca baza educationala, Andreia este absolventa de studii superioare economice, specializarea marketing. Pe parcursul evolutiei profesionale Andreia si-a completat cunostintele teoretice prin cursuri de specializare in analiza tranzactionala si studii postuniversitare in informatica.

Andreia a activat cu precadere pe piata serviciilor profesionale, in domenii precum: advertising, comunicatii mobile, web, software si cel mai recent, evenimente. A detinut pozitii precum: manager de proiect, consultant si director de marketing.
Inovatia, creativitatea, cercetarea si combinarea informatiilor din domenii diverse de activitate au fost cuvintele cheie pentru toate pozitiile ocupate.

Pachetul de Training Deschis contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs in format text integral
Diploma de participare
Masa de pranz
Pauze de cafea
BONUS: Cartea Cele 22 de Legi Imuabile ale Brandingului
Bonus Boia – conform programului de fidelizare al PICANT (www.picant.ro)

Taxa de participare la Brand BackStage Training Deschis este 950 RON+TVA/persoana la care se pot aplica

10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 18 Februarie 2008
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru inscrieri este 3 Martie 2008

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea traininguri de marketing.

Despre Picant Events SRL

Brand BackStage face parte din proiectul PICANT.

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Nicolae Naumof - 0765 216491
Ioana Anescu - 0766 244894
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/nu-trebuie-sa-fi-multinationala-ca-sa-ai-un-brand-puternic-brand-backstage-pe-6-si-7-martie