Primul client al companiei este angajatul! Insider, 27 si 28 noiembrie

BUCURESTI - 14 octombrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Gasirea cuvintelor esentiale care au impact in randul angajatilor este o activitate delicata dar de multe ori neglijata atat de departamentul de marketing cat si de cel de RU. Notiunea de « brand management strategy » fata de angajati este un termen pe care managementul il evita in mod daunator pentru companie si imagine! Este foarte importanta promovarea brandului companiei si catre angajati! Cum se poate face acest lucru?

Obiectivele trainingului Insider sunt intelegerea necesitatii de marketing intern, utilitatea considerarii angajatului ca primul client al firmei, transformarea angajatului in vector de imagine al produselor firmei, facilitarea comunicarii interdepartamentale si asumarea gandirii de marketing la nivel organizational.

Tematica Trainingului 'Insider':

1.Introducere
a.Locul marketingului in companie
b.Misiunile marketingului
c.Marketing vs gestionarea relaţiilor cu clienţii si vânzări
2.Când marketingul şi HR-ul se întâlnesc...
a.Marketingul intern, în context de performanţă
b.Totul pleacă de la cultura organizaţional
c.Paşii şi funcţiile marketingului intern
d.Best practices de marketing intern.
e.Marketing intern eficient
f.Strategia de marketing intern
g.Branding intern

3. Aplicaţii şi studii de caz

Florina Pinzaru este trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing. Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti. Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France. Experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).

Taxa de participare este de 1000 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se aplica

10% Reducere pentru inscrieri si plati pana la data de 10 noiembrie
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.


Termenul limita pentru inscrieri este 24 noiembrie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/primul-client-al-companiei-este-angajatul-insider-27-si-28-noiembrie