Site-ul Web este cartea de vizita a unei companii, Web Wizard, 5 si 6 februarie
BUCURESTI - 26 ianuarie 2009
Comunicat tip General in Afaceri
In spatele unui site profesionist, care sa serveasca interesele de marketing si comunicare ale unei firme, sta mai mult decat limbajul de programare. Este nevoie de asigurarea unei navigari usoare pentru utilizator, de facilitarea accesului la informatia dorita, de identificarea rapida a site-ului in motoarele de cautare. Iar pentru asta e nevoie si de “mana” marketerului.
Pe vremuri, in perioade de criza, lumea statea acasa si citea. Acum, navigheaza pe Internet! De aceea, site-urile, newsletterele, blogurile, si in general tot ce tine de comunicarea online, sunt canale din ce in ce mai appreciate in strategiile de comunicare!
Venind in intampinarea acestei tendinte – de a muta totul online – si pentru ca un site web este cartea de vizita a unei companii, PICANT alaturi de Claudiu Gamulescu au dezvoltat trainingul WebWizard – un training de SEO, Usability si E-marketing.
Web Wizard (www.marketingforum.ro) nu se adreseaza doar dezvoltatorilor de site-uri, programatorlor si celor care construiesc efectiv site-ul ci si celor care intra in legatura cu acestia. Directori de marketing si comunicare implicati in upgradarea prezentei online a companiei pe care o reprezinta, persoanelor care conduc proiecte din cadrul agentiilor web sau din partea clientilor si oricui este interest de ceea ce se afla in spatele unei pagini online!
Prin acest training Claudiu Gamulescu isi propune sa puna fundamentele pentru un proiect web bine construit si premisele unui site de succes, precum si asigurarea cunostintelor de baza in dezvoltarea ulterioara a sitului.
Web Wizard (www.marketingforum.ro) va avea loc in Bucuresti pe 05 si 06 Februarie, la Hotel CARO.
Tematica Web Wizard este:
1 Usability sau arta de a faca navigarea usoara
Ce este uzabilitatea si care este rostul ei
Rolul uzabilitati in proiectarea web
Obiectivele analizei de uzabilitate pentru un site
Determinarea tipologiilor in functie de publicul tinta
Termeni si expresii, folosite in contextul uzabilitatii
2 SEO sau Search Engine Optimization
SEO si SERP , notiuni de baza
Algoritmi de pozitionare si dinamica lor
Elemente de baza SEO ( SEO Intern)
Implementare in dinamica a SEO
Mentinerea SEO post-proiect ( SEO Extern )
3 E-Marketing
Display advertising, Written advertising
Analiza canalelor de marketing si stabilirea mixului
Incidenta pozitiva si negativa cu SEO
Analiza uzabilitatii prin e-marketing
Comportament web pentru SEO
Evaluare e-marketing
Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea in fiecare zi
BONUS: Cartea Buzz Marketing
Taxa de participare este de 1500 RON+ TVA / Persoana. La aceasta taxa se aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.
Data Limita pentru inscrieri este 02 Februarie 2009
Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro
Despre Picant Events SRL
PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.
Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.
Ioana Anescu - 0766 244 894
mk@marketingforum.ro