Ultima zi cu 10% reducere la Marketing Intro 31 oct. – 1 noi 2007

BUCURESTI - 19 octombrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

19 octombrie este ultima zi in care mai puteti beneficia de 10% reducere pentru inscrierea la Marketing Intro (www.marketingforum.ro )! Trainingul propune persoanelor care detin cunostinte reduse de marketing, o imagine simpla, clara si realista asupra activitatilor de marketing.

Marketing Intro isi propune sa prezinte participantilor rolul marketingului intr-o afacere si sa ii familiarizeze cu principalele activitati care se regasesc in sarcina departamentului de marketing. Marketing Intro are o abordare pragmatica, tratand situatii intalnite in orice companie, indiferent de dimensiunile acesteia. Trainingul nu este bazat pe viziuni corporatiste si evita in exemple si exercitii traditionala abordare a zonei de bunuri de larg consum.
Tematica Trainingului 'Marketing Intro':
1.- Ce este marketingul
•Definitii oficiale
•Definitii neoficiale
•Cum a aparut marketingul

2.Notiuni de baza privind piata
•Mediul de marketing
Extern (Macromediu si Micromediu)
Intern
•Concurenta
•Piata intreprinderii
Specificul pietei (produse, servicii, b2b, b2c)
Dinamica
Piata actuala si piata potentiala
Cresterea pietei - intensiva, extensiva, mixta
•Situatia companiei in piata

3.Strategia de piata
•Cota de piata
Cota absoluta
Cota relativa
•Rata de crestere a pietei
Diferentiere si Relevanta
Identitate si Autenticitate

4.Cercetarile de marketing
•Nevoia de cercetare - scopul cercetarii
•Mituri false despre cercetari
• Tipologia cercetarilor
Cantitative
Calitative

5.Mixul de marketing
•Produs
Ciclul de viata al produsului
Din ce este alcatuit un produs (ambalaj, marca, dozare, etichetare)
•Pret
Stabilirea pretului (metode / modele)
Modificarile de pret
• Distributie
Definire
Notiunea de canal de distributie (marketing)
Sisteme de distributie verticala, orizontala, multicanal
•Comunicare
Procesul de comunicare
Public tinta
Obiectivele comunicarii
Stabilirea mesajului
Codificarea mesajului
Canale de comunicare
Planul Media

5.Planul de marketing
•Nevoia de planificare
•Continutul unui plan de marketing
•Analiza swot
•Diagrama Gant
•Bugetul de marketing
Continut
Modalitati de stabilire si alocare
Trainingul are o durata de aproximativ 12 ore si cuprinde plegerile trainerilor, work-shopuri, exemple si discutii libere.
Pachetul de Training contine:
1.Prestatia Trainerilor Ioana Anescu si Nicolae Naumof
2.Suporturi de curs
3.Diploma de participare
4.Masa de pranz in fiecare zi
5.Pauze de cafea (wellcome si 2 pauze) in fiecare zi
6.Cartea Cele 22 de Legi Imuabile ale Marketingului
Data Limita pentru inscrieri este 26 octombrie 2007
Taxa de participare la Marketing Intro Open Training este 650 RON+TVA/persoana pentru 2 zile la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
•10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 19 octombrie 2007.
•5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Ele.ro - Partener Media al evenimentului Marketing Intro.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

Marketing Intro este parte a proiectului PICANT - consultanta si traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazate pe simplitate si eficienta. Picant - Doar esentialul (www.picant.ro)
Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana ANESCU, 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/ultima-zi-cu-10-reducere-la-marketing-intro-31-oct-1-noi-2007