Un nou Pas in Comunicarea de Marketing START PROMO – 27 – 28 martie 2008

BUCURESTI - 28 februarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In ziua de azi este imposibil pentru o companie sa nu comunice! Indiferent daca este constienta sau nu , comunicarea exista inca de la infiintare. Important este sa fie o comunicare controlata! Simpla prezenta pe piata nu mai este suficienta pentru a crea o relatie durabila cu clientii, angajatii, furnizorii si partenerii, astfel incat sa aiba succesul scontat! Pentru a dezvalui secretele comunicarii de marketing eficiente PICANT organizeaza START PROMO (www.marketingforum.ro ) pe 27 si 28 martie 2008

Start Promo se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comunicare de marketing si cunostinte medii de comunicare de marketing. Trainingul isi propune sa familiarizeze participantii cu principalele tehnici de comunicare de marketing si sa ofere o structura esentiala de campanie de comunicare.
Start Promo (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe durata a doua zile, 27 si 28 martie 2008, in Bucuresti la Hotel Parc si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu. Pe parcursul acestor zile cursantilor le sunt prezentate principalele tehnici de comunicare, tehnici pe care le vor aplica efectiv in workshopuri.

Tematica Start Promo este:

Introducere in Comunicarea de Marketing

Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare
Rolul comunicarii de marketing in afaceri
Publicurile catre care se comunica
Obiectivele comunicarii de marketing
Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor

Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line

Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare

Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea
Cartea “Viata mea în publicitate- Publicitate stiintifica” Claude Hopkins

Taxa de participare este de 850 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
•10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 10 Martie 2008.
•5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 24 martie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event\'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 si Nicoale Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/un-nou-pas-in-comunicarea-de-marketing-start-promo-27-28-martie-2008