ELF EVOLUTION – noua generaţie de uleiuri marca TOTAL ia startul pe piaţa internaţională cu o nouă imagine şi o nouă campanie online cu premii

BUCURESTI - 2 octombrie 2013

Comunicat tip General in Auto, Afaceri, Media / Publicitate, Retail, Internet

Live site

TOTAL ROMÂNIA, afiliată a grupului TOTAL, liderul European în rafinare și unul dintre cei mai mari producători de lubrifianți auto și industriali din România, reinventează una din mărcile sale de prestigiu. Gama Premium pentru autoturisme, denumită ELF EVOLUTION se comercializează acum într-un nou tip de ambalaj și beneficiază de o imagine grafică diferită de cea consacrată. Noile produse sunt special concepute pentru a respecta cele mai severe norme impuse de constructorii mondiali de autoturisme și de Standardele Internaționale în vigoare.

Noua gama de uleiuri ELF EVOLUTION

Noua gama de uleiuri ELF EVOLUTION

  Campania de lansare ELF Evolution concentrează valorile brand-ului ELF și a fost gândită pentru a reuni experiența tehnologică și performanța într-un spațiu accesibil tuturor consumatorilor. Cum uleiul ELF a fost conceput și testat pe prototipurile mașinilor din Formula 1, am dorit să păstrăm ideea de competiție și să provocăm utilizatorii de Internet într-o cursă pentru un produs de top. 

Franck Haettel, Director General TOTAL ROMÂNIA.

România este prima țară care comercializează gama ELFEVOLUTION, urmând ca produsele să fie prezente și la nivel internațional până la finalul anului. Odată cu distribuția noilor uleiuri, se lansează și platforma online, creată în jurul marcii și dedicată consumatorilor ELF, pasionați de sporturile cu motor. Adresa online a campaniei, www.elfevolution.ro facilitează interacțiunea cu produsul și a fost gândită sub forma unui joc cu premii. Participanții sunt provocați să demareze o cursă pentru puncte, în care să identifice corect noul ambalaj ELF, pentru a-și asigura un loc în clasamentul final și o șansă de a fi printre primii 20 de câștigători saptămânali premiați cu uleiurile din gama EVOLUTION. Campania se desfășoară în perioada 1 octombrie – 1 decembrie 2013, iar la final, cei mai fideli concurenți vor fi răsplătiți cu premii bonus, pentru cele mai mari punctaje obținute pe parcursul întregii competiții.

 „Campania de lansare ELF Evolution concentrează valorile brand-ului ELF și a fost gândită pentru a reuni experiența tehnologică și performanța într-un spațiu accesibil tuturor consumatorilor. Marca ELF are o tradiție de peste 45 de ani și este prezentă în 90 de țări, fiind mereu asociată cu inovația și victoria. Cum uleiul ELF a fost conceput și testat pe prototipurile mașinilor din Formula 1, am dorit să păstrăm ideea de competiție și să provocăm utilizatorii de Internet într-o cursă pentru un produs de top,” declară Franck Haettel, Director General TOTAL ROMÂNIA.

Campania de marketing pentru lansarea gamei ELF EVOLUTION este susținută de o campanie de promovare online și offline, centrată în jurul platformei www.elfevolution.ro . Aceasta cuprinde bannere online pe cele mai importante site-uri de știri și de profil auto, concursul cu premii disponibil pe site-ul campaniei, o serie de QR-code-uri prin care utilizatorii pot beneficia de puncte cadou în joc și materiale promoționale distribuite la nivel național, în supermarket-uri, benzinării și service-uri auto din rețeaua partenerilor Total România.

Conceptul, execuția și comunicarea campaniei de promovare sunt semnate de Pixio, pentru TOTAL ROMÂNIA.

Mai multe detalii despre concurs și despre corespondentul uleiurilor ELF în noua gamă, ELF EVOLUTION, sunt disponibile pe www.elfevolution.ro și www.elfevolution.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pixio-interactive/elf-evolution-noua-generatie-de-uleiuri-marca-total-ia-startul-pe-piata-internationala-cu-o-noua-imagine-si-o-noua-campanie-online-cu-premii