Plan de marketing
Definitie Plan de marketing
Plan ce stabileste obiective concrete strategice si mijloace specifice alese pentru realizarea lor, in domeniul marketingului. Este utilizat in cea mai mare parte pentru uzul intern al firmelor, si nu are un format standard. In general, planul de marketing cuprinde urmatoarele elemente:1. Cuprins 2. Introducere 3. Sumarul executiv 4. Analiza situatiei prezente 4.1 Prezumtiile 4.2 Vanzarile (istoric si buget) 4.3 Pietele strategice 4.4 Produsele cheie 4.5 Zonele cheie pentru vanzari 5. Obiectivele de marketing 6. Strategiile de marketing 7. Bugetele 8. Contul de profit si pierdere 9. Controlul 10. Procedurile de actualizare
Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Plan de marketing?
Propune definitie
Poze Plan de marketing
-
Poza: O noua formula de SMS Marketing
-
Poza: Training Marketing de 2 module la Iasi
-
Poza: NOU DIRECTOR DE MARKETING LA ORKLA
-
Poza: Marketing B2B Conference
- Vezi toate pozele despre Plan de marketing
Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Plan de marketing.
Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Plan de marketing. Definitiile termenilor despre Plan de marketing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Plan de marketing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Plan de marketing.