IMTO 2009 aduce 11 profesionisti in marketingul online pentru 2 zile la Iasi

Iasi - 2 mai 2009

Comunicat tip General in IT&C

Agentia interactiva Play The Balls organizeaza timp de doua zile, pe 29 si 30 mai, la Iasi, a doua editie a conferintei dedicata Internetului, IMTO 2009: Focus on online marketing.
Multe dintre companiile romanesti aflate sub presiunea situatiei economice cauta sa integreze in strategia de marketing si promovare solutii care aduc rezultate concrete, masurabile. Internetul ofera instrumente si metode excelente pentru a comunica mai bine cu o audienta, pentru a comunica relevant si a te promova cu resurse optimizate.

IMTO 2009 aduce 11 profesionisti in marketingul online pentru 2 zile la Iasi

11 specialisti vor transmite participantilor idei, studii de caz si solutii concrete pentru a folosi marketingul online ca avantaj competitiv in strategia de business.

La eveniment sunt asteptati printre altii specialisti din domeniul comunicarii, marketeri, brand manageri, antreprenori, executivi, jurnalisti, consultanti, profesionisti din domeniul web, intr-un cadru care incurajeaza schimbul liber de informatii si dezvoltarea de relatii.

Plecand de la interesul crescut pentru informatia practica si transferul de experienta al vorbitorilor la editia precedenta, cat si dorinta de continua dezvoltare a organizatorilor, IMTO 2009 va aduce pe langa prima zi de conferinte, o zi dedicata exclusiv workshop-urilor cu teme precum online si offline marketing, SEO si SEM.

“Prognozata atentie asupra metodelor eficiente de comunicare si promovare online a intarziat sa apara si in realitate la inceputul acestui an. Dorim sa prezentam mediului de business potentialul excelent pe care il aduce marketingul online realizat inteligent. Ne asteptam atat la participanti din zona Moldovei dar si la nivelul intregii tari, tinand cont de formatul accesibil alIMTO 2009”, declara Ciprian Gavriliu, business developer PlayTheBalls.

Speakeri

La evenimentul desfasurat in 29-30 mai, hotel Unirea, vor sustine prezentari: Doru Panaitescu, Adrian Soare, Bogdana Butnar, Adriana Iordan, Claudiu Murariu, Madalin Matica, Alexandru Israil, Ciprian Stavar, Dorin Boerescu, Gabriel “Krumel” Curcudel, Adrian Monoranu.

Participantii vor primi solutii concrete, aplicabile imediat in activitatea de business, o imagine de ansamblu asupra marketingului online si acces la experienta si informatiile detinute de vorbitori.

Inregistrarea participantilor la IMTO 2009: Focus on Online Marketing se realizeaza pe www.imto.ro.

Taxa pentru prima zi de participare este de 39 Euro, pentru inscrieri pina pe 5 mai, si 130 de euro pentru a doua zi a evenimentului, cind sint organizate conferinte si un workshop.
Mai multe detalii si inscrieri la www.imto.ro

Despre Play The Balls

Parteneri de organizare pentru IMTO 2009 sunt LECUPO (Liga Pentru Educatie, Cultura si Sport) , Hotel Unirea si Camera de comert si industrie Iasi


Alexandra NECHITA – Project Manager
alexandra.nekita@gmail.com
Mobil: +40 (0)741 271 558

alexandra.nekita@gmail.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/play-the-balls/imto-2009-aduce-11-profesionisti-in-marketingul-online-pentru-2-zile-la-iasi