Gamma Broker - o noua filosofie in abordarea asigurarilor

BUCURESTI - 29 martie 2013

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

In anul 2013 piata asigurarilor nu va cunoaste o crestere semnificativa, conform estimarilor specialistilor din domeniu, se preconizeaza doar o crestere usoara de 3-5% sustinuta de tarifele actuale ale politelor.

Gamma Broker de asigurari

Gamma Broker de asigurari

In anul 2013 piata asigurarilor nu va cunoaste o crestere semnificativa, conform estimarilor specialistilor din domeniu, se preconizeaza doar o crestere usoara de 3-5% sustinuta de tarifele actuale ale politelor.

Gamma Broker va propune “solutii corecte in asigurari”, o noua filosofie pe care o sustinem si in anul 2013 prin oferirea de informatii relevante si corecte fiecarui client, pentu a-l ajuta sa incheie asigurarea de care are cu adevarat nevoie.

Suntem inca intr-o perioada de recesiune care a creat o multime de probleme pe plan international, atat finaciare, cat si de alta natura, acestea au dus la cresterea numarului de asigurari de raspundere civila si la o mai mare atentie in alegerea asigurarilor si a asiguratorilor.

“Preconizam pentru anul 2013 o crestere cu maxim 8 % a cifrei de afaceri, bazata pe tendinta de usoara crestere a pietei, pe diversitatea produselor de asigurare vandute, dar si pe numarul politelor incheiate pana in prezent” a declarat Catalin Codescu, manager general al companiei Gamma Broker.

Pe plan national se duce o lupta acerba pentru scaderea fara sustinere a preturilor, neexistand alternative  reale de vanzare a asigurarilor, si pentru gasirea de noi solutii pentru a plati cat mai putine indemnizatii de despagubire.

Un studiu de piata realizat de catre grupul italian Generali a aratat ca doar 43% dintre romani si-au incheiat polita pentru asigurarea desi acestea au devenit obligatorii in anul 2010, este un fapt ingrijorator avand in vedere ca numarul calamitatilor naturale a crescut semnificativ in ultimii ani. Aceasta problema poate fi rezolvata prin informarea corecta a consumatorilor prinvind utilitatea acestui tip de asigurare, a tarifelor practicate si a despagubirii acordate in cazul producerii riscului asigurat.

Toate riscurile ce pot fi preluate printr-o asigurare se cuantifica in bani. Daca se produc si nu exista asigurare, patrimonial persoanelor este pus in pericol.       

Un potential client de asigurari poate cadea usor in plasa unor jucatori (intermediari, asiguratori) care isi doresc profit rapid, cresterea lichiditatilor, oferind prea putin respect clientului. Problemele generate de usurinta cu care se incheie o polita de asigurare, ce tradeaza nestiinta, ignoranta, speculatie din partea vanzatorului au dus la numeroase situatii de refuz sau diminuare considerabila a despagubirii. Conditiile de asigurare sunt putin personalizate pe diverse tipuri de categorii socio-profesionale existand riscul ca asigurarea incheiata sa nu acopere adevaratele nevoi  ale asiguratului, lucru ce impune analiza si o negociere corecta pentru obtinerea unei acoperiri reale.

Filosofia noastra presupune o lupta acerba dusa pentru informarea consumatorilor de asigurari cu privire la  ce trebuie sa caute, cum trebuie sa caute, care este raportul corect calitate pret, ce trebuie sa cunoasca, de ce trebuie sa se fereasca.

“Vrem sa oferim siguranta in fata pericolelor ce pot aparea, ne dorim sa crestem in acelasi timp cu clientii nostri” a declarat managerul general al companiei.

Campania noastra de comunicare este asigurata de catre Plum Media Agency, agentie de publicitate interactiva lansata in anul 2010 ce ofera servicii profesionale pentru companiile care activeaza in mediul online si vor sa-si dezvolte brand-ul, cresterea vizibilitatii acestuia prin campanii de promovare targetate.      

                                

Despre Plum Media Agency

Plum Media Agency, agentie web design, realizare site-uri prezentare, magazine online, platforme la comanda, optimizare pe motoarele de cautare, marketing online, campanii social media, design grafic si productie publicitara. http://www.plummedia.ro