Plus-pack

Definitie Plus-pack

Actiune de promovare a vanzarilor, oferta cu caracter exceptional, constand in propunerea de vanzare a unui numar suplimentar de unitati de produs (unu sau mai multe produse identice, adaugate formatului curent/unui lot de produse), la acelasi pret. Este utilizata in cazul produselor de larg consum, ambalate – va fi bine pusa in evidenta cantitatea speciala oferita si va fi subliniat beneficiul obtinut de cumparator (faceti o afacere: obtineti mai multe produse, platind acelasi pret). Exemplu: set de 10 pachete de servetele + 3 gratuite. V.  oferta-pachet (1), vanzari grupate.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Plus-pack? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Plus-pack.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Plus-pack. Definitiile termenilor despre Plus-pack cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Plus-pack, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Plus-pack.