Point-of-Purchase Displays

Definitie Point-of-Purchase Displays

O forma de promotie folosita pentru a sustine vanzarea si advertisingul personal, arata si consista din ambalaje, simboluri, cartoane cu informatii (cel mai des in marketingul de bunuri de larg consum) sunt folosite pentru a furniza informatii aditionale despre produs si care forteaza cumpararea pe loc

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Point-of-Purchase Displays? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Point-of-Purchase Displays.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Point-of-Purchase Displays. Definitiile termenilor despre Point-of-Purchase Displays cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Point-of-Purchase Displays, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Point-of-Purchase Displays.