Post-Purchase Evaluation

Definitie Post-Purchase Evaluation

Evaluarea mentala a unui produs cu low involvement a unui consumator dupa cumparare. Vezi Low-Involvement Product

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Post-Purchase Evaluation? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Post-Purchase Evaluation.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Post-Purchase Evaluation. Definitiile termenilor despre Post-Purchase Evaluation cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Post-Purchase Evaluation, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Post-Purchase Evaluation.