Pozitionare media

Definitie Pozitionare media

In cadrul strategiei media, actiune de selectare a canalelor si suporturilor de publicitate media in functie de tema si tonul campaniei, precum si de imaginea specifica a produsului/firmei care se urmareste a fi promovata pe piata. Alegerea unei pozitii speciale pentru un anunt de publicitate intr-o publicatie periodica, precum si pentru un spot publicitar radio sau TV. V. pozitie preferentiala.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Pozitionare media? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Pozitionare media.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Pozitionare media. Definitiile termenilor despre Pozitionare media cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Pozitionare media, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Pozitionare media.