Candidatul Poiana, ales cu peste 9.000.000 de voturi, pentru că îşi respectă promisiunile

BUCURESTI - 9 decembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Poiana, ciocolata numărul 1 în România, şi-a respectat promisiunile făcute în timpul campaniei „Alege Poiana! Fă-ţi ziua mai frumoasă”. Peste 300.000 de dorinţe pentru o zi mai frumoasă au fost înscrise în promoţie.

Promoţia, sau mai bine zis campania electorală, s-a desfăşurat în perioada
1 septembrie – 30 noiembrie. Condiţiile de participare au fost foarte simple: tot ce trebuia să facă un consumator era să cumpere orice tabletă de ciocolată Poiana şi să trimită codul unic din interiorul ambalajului împreună cu dorinţa a cărei împlinire i-ar face ziua de mâine mai frumoasă prin SMS, pe www.alegepoiana.ro, prin e-mail sau prin poştă. Câştigătorii au fost desemnaţi prin 5 trageri la sorţi, care au avut loc în cele 3 luni cât a durat campania (septembrie, octombrie şi noiembrie). Pe parcursul acesteia, candidatul Poiana a primit peste 9.000.000 de voturi de încredere, a căror numărătoare reprezintă numărul de tablete vândute.

'Ne bucurăm că românii au reacţionat pozitiv la campania electorală 'Alege Poiana! Fă-ţi ziua mai frumoasă'. Cu ocazia acestei promoţii, Poiana a reuşit să demonstreze, încă o dată, că merită încrederea pe care consumatorii i-au acordat-o de-a lungul celor 14 ani de existenţă. Ca un candidat serios, onest, Poiana şi-a ţinut promisiunea făcută în campania electorală şi, pe parcursul celor 3 luni de promoţie, le-a făcut ziua mai frumoasă unui număr de peste 80 de români, prin îndeplinirea dorinţelor exprimate de aceştia”, spune Andreea Cotlarciuc, Senior Brand Manager Poiana & Milka.

În topul dorinţelor cel mai des exprimate s-au aflat echipamentele electronice (de exemplu, calculator, laptop), dar sunt şi foarte mulţi români care şi-au dorit ciocolată sau cadouri de sărbători pentru cei dragi.

Ciocolată Poiana cu lapte pentru un an întreg, laptopuri, decorări/amenajări interioare, echipament de prezentare pentru sportivi, biciclete, scutere, o garderobă nouă, aparate foto, excursii în străinatate sunt doar câteva dintre dorinţele pe care candidatul Poiana le-a îndeplinit, pentru a le face românilor ziua mai frumoasă şi a le aduce un zâmbet pe buze.

Printre cele mai originale dorinţe primite în cadrul promoţiei s-au numărat pereţi pictaţi cu personaje din poveşti preferate, o bărcuţă cu comandă la distanţă pentru nada de pescuit, lecţii de alpinism, saună personală cu aburi şi chiar un laptop cu puf roz.

Chiar dacă promoţia s-a încheiat, Poiana va continua să îndulcească sufletul consumatorilor, oferindu-le aceeaşi ciocolată de calitate.

Poiana este prima alegere a consumatorilor de ciocolată din România, fiind consumată în peste 50% din gospodării în ultimele 12 luni. Opt din 10 români au consumat cel puţin o dată ciocolata Poiana. Potrivit GfK, peste 98% dintre români recunosc Poiana ca fiind ciocolata cu cea mai mare notorietate. Anul trecut, peste 35 de milioane de tablete Poiana au fost alese de consumatorii care au avut încredere în Poiana.

Despre Prais Corporate Communications

Kraft Foods (www.kraftfoodscompany.com) face ziua de azi delicioasă în 150 de ţări de pe glob. Cei 100.000 de angajaţi ai noştri lucrează neostenit pentru a crea produse delicioase, care să fie apreciate de consumatori. De la mărcile celebre americane, precum brânzeturile, gustările şi sosurile Kraft, cafelele Maxwell House şi mezelurile Oscar Mayer, la mărci globale puternice, precum biscuiţii Oreo şi LU, cremele de brânză Philadelphia, cafelele Jacobs şi Carte Noire, ciocolata Milka, Côte d’Or, Toblerone şi Poiana, mărcile noastre aduc milioane de zâmbete în fiecare zi. Kraft Foods (NYSE: KFT) este cea de-a doua companie de top din industria alimentară, cu venituri anuale de $42 miliarde. Compania este membră Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index.
Ana-Maria Godja
PR Accounts Manager
PRAIS Corporate Communications
anamariagodja@prais.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prais-corporate-communications/candidatul-poiana-ales-cu-peste-9-000-000-de-voturi-pentru-ca-isi-respecta-promisiunile