Kraft Foods România lansează Milka M-joy

BUCURESTI - 24 februarie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Kraft Foods România, lider pe piaţa de ciocolată din România, îşi completează portofoliul Milka cu o gamă nouă de produse care au depăşit toate aşteptările de vânzare pe pieţele europene - Milka M-joy.

Kraft Foods România lansează Milka M-joy

Noile produse Milka M-joy Milk (cu lapte din Alpi), Milka M-joy Peanuts&Flakes (cu arahide şi fulgi de porumb), Milka M-joy Crunchy Caramel (cu caramel crocant), Milka M-joy Wholenuts (cu alune întregi) îşi propun să satisfacă cele mai diversificate gusturi, adresându-se unui public tânăr, aflat mereu în mişcare.

Cu o investiţie permanentă în inovaţie, prin lansarea produselor Milka M-joy, Kraft doreşte să vină în întâmpinarea modificărilor care au loc în stilul de viaţă al tinerilor: un ritm de viaţă alert, solicitările unui mediu competitiv şi inevitabila lipsă de timp. Noutatea pe care o aduce Milka M-joy pe piaţa românească constă în: ambalajul uşor de desfăcut şi resigilabil, formatul practic şi bogăţia de ingrediente, dintre care două sunt unice – caramel crocant şi arahide sărate cu fulgi de porumb. Kraft Foods consideră că inovaţia în cadrul mărcilor principale este un factor esenţial, care ajută la menţinerea poziţiei de lider pe piaţa de ciocolată. Identificarea şi anticiparea a ceea ce consumatorii îşi doresc şi ceea ce cumpără este un element important, care inspiră Kraft în realizarea de produse noi, inovatoare.

Dar, în timp ce consumatorii îşi doresc produse noi deosebite, pentru avea succes cu adevărat, acesta trebuie construit pe un istoric al calităţii şi încrederii – motivul pentru care produsele inovatoare lansate sub marca Milka au avut succes.

La trei ani de la momentul lansării ciocolatei Milka pe piaţa românească, introducerea acestor noi sortimente vine să consolideze imaginea mărcii, continuând tradiţia gustului, ingredientele unice şi simbolistica “legendei mov”.

Milka, “cea mai fină tentaţie din Alpi”, este cea mai puternică marcă de ciocolată din Europa, uşor de recunoscut prin ambalajul mov şi simbolul văcuţei. Deşi este o marcă premium, Milka a devenit, dintr-un cadou pentru ocazii speciale, o ciocolată de zi cu zi pentru peste 25% dintre consumatorii de ciocolată români. Conform studiilor GfK, aproximativ 78% dintre români cunosc această marcă, iar 68% dintre consumatorii de ciocolată consideră că Milka are cea mai bună calitate. De la lansarea oficială din 2002, tabletele Milka vândute în România ar putea echivala distanţa dintre Bucureşti şi Zürich, centrul economic al ţării în care s-a născut „legenda mov”. În România, consumul mediu anual de ciocolată Milka a fost de aproximativ 5 milioane de tablete.

Kraft Foods produce ciocolata Milka din anul 1901, când compania Suchard, cea care avea să devină mai târziu Kraft Foods, a lansat un sortiment de ciocolată produs printr-o nouă formulă de amestecare a laptelui din Alpi cu boabe de cacao – de unde şi numele Milka (milch şi kakao).

Despre Prais Corporate Communications

Kraft Foods România este o filială a Kraft Foods Inc, a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Kraft Foods comercializează, în peste 150 de ţări, multe mărci de renume internaţional, cum ar fi: cafeaua Jacobs şi Maxwell House, brânza Kraft, biscuiţii Nabisco, crema de brânză Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer şi cerealele Post.

Pentru informaţii suplimentare:
Prais Corporate Communications
Tel: +40(21) 231.18.59, 231.39.29, 231.71.73
Fax: +40(21) 231.39.30;


E-mail: prais@prais.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prais-corporate-communications/kraft-foods-romania-lanseaza-milka-m-joy