AT&T Williams a facut pact cu diavolul HELL Energy Drink

BUCURESTI - 7 mai 2009

Comunicat tip General in Auto

Echipa de Formula 1 AT&T Williams a renuntat la doctrina crestina si si-a vandut sufletul diavolului prin semnarea unui important contract de sponsorizare cu HELL Energy Drink.

AT&T Williams a facut pact cu diavolul HELL Energy Drink

Echipa de Formula 1 AT&T Williams a renuntat la doctrina crestina si si-a vandut sufletul diavolului prin semnarea unui important contract de sponsorizare cu HELL Energy Drink.

Contractul intra in vigoare incepand din acest weekend cand echipa AT&T Williams va purta insemnele noului partener oficial HELL Energy Drink la Grand Prix-ul Spaniei din Barcelona.

Sfidand climatul economic nefavorabil, semnarea parteneriatului este unul dintre putinele contracte semnate, in ultima vreme, la nivel de constructor de F1. Prin semnarea acestei intelegeri, HELL Energy Drink care isi propune sa fie al doilea nume pe plan international in domeniul bauturilor energizante, devine un nume important in Formula 1. Conform contractului, brandul deja prezent in 16 tari va avea vizibilitate maxima pe circuitele de Formula 1.

HELL devine bautura oficiala a pilotilor si a echipei, iar logoul brandului va fi inscriptionat pe aripa din spate a masinilor AT&T Williams. De asemenea, echipa care se va ocupa de realimentarea masinilor va avea inscriptionat pe costume dar si la boxe emblema cu flacarile iadului caracteristice brandului.

Brandul prezent pe pietele din Europa, Australia si Asia Pacifica, are o reputatie cunoscuta pentru campaniile de marketing si evenimentele sale avangardiste. HELL Energy Drink se va folosi de aceasta campanie majora de marketing, pentru a deschide noi piete de desfacere in Europa, China si Rusia.
Multumita impactului HELL, piata bauturilor energizante va fi martorul unei competitii in crestere atat in interiorul cat si in afara circuitelor.
„Sunt incantat sa semnez acest nou parteneriat cu HELL Energy Drink. Astfel putem oferi o platforma solida pentru obiectivele internationale de business HELL Energy Drink si am incredere ca programul lor de marketing se va dezvolta eficient. Formula 1 reprezinta adrenalina, viteza, energie, concentrare si nerv iar HELL Energy Drink ofera toate acestea la un loc.” , a declarat Sir. Frank Williams, fondatorul echipei AT&T Williams.

“Dezvoltarea dinamica a HELL Energy Drink a inregistrat un pas important in extinderea globala a brandului. Lumea Formulei 1 ofera o valoare adaugata care ne va ajuta sa ne atingem scopul principal, acela de a deveni numarul 2 in randul celor mai mari nume de pe piata internationala a bauturilor energizante” – a subliniat Tomas Grosch, Director de Strategie si Dezvoltare HELL Energy Drink.

Despre Presage

HELL Energy Drink
Brandul si produsul, ambele create in 2006 au aparut pentru prima data in Ungaria, dar datorita strategiei de export, pot fi gasite acum in 16 tari diferite cum ar fi: Romania, Slovacia, Franta si Israel. De asemenea, brandul a inregistrat un mare success in urma participarii la diferite manifestari, printre care se numara: SIAL in Paris, ANUGA in Koln, si WORLD FOOD in Moscova, unde a castigat titlurile de “Best new product” si “Best energy drink”. HELL sponsorizeaza in mod activ sporturile tehnice, cum ar fi WRC Rally (HELL Racing Team), drifting – si de asemenea, muzica pop. Vanzarile acestui produs au crescut semnificativ in ultimii trei ani, depasind 100 de milioane de doze in 2008.
HELL Energy Group
Pe langa sediul central stabilit in Ungaria, Hell Energy Group detine birouri si sisteme independente de vanzari si logistica pe 3 continente, in tari cum ar fi Romania, Noua Zeelanda sau Hong Kong. Productia si distributia bauturilor energizante cat si a dulciurilor reprezinta principalele activitati ale companiei. In 2008, cifra de afaceri a grupului a deposit 15 miliarde forinti.

Media contact:
PRESAGE │Public Relations & Public Affairs
Georgiana Gheorghe, 0726 301 317, Georgiana.Gheorghe@presage.ro
Daniel.Timofte, 0735 608 282 , Daniel.timofte@presage.ro

Daniel.timofte@presage.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/presage/at-t-williams-a-facut-pact-cu-diavolul-hell-energy-drink