Prima de vanzare

Definitie Prima de vanzare

Prima-cadou: recompensa sub forma unui cadou suplimentar, acordata drept stimulent cumparatorului unui produs/serviciu (fiecarui client sau in raport cu o anumita valoare a tichetului de casa, de achizitiile succesive efectuate de clientii fideli ai marcii/magazinului etc, cu sau fara prezentarea unor probe de cumparare (cod de bare, vinieta, tichet de casa, punctaj, timbru, eticheta s.a.). Prima-cadou consta, de regula, intr-un articol/meniu de articole, de alta natura decat produsul principal cumparat si se acorda (gratuit) in momentul cumpararii - separat de produsul principal, atasata acestuia sau inclusa in ambalajul de desfacere (inpack/on-pack premium) etc. Nu se confunda cu cadoul promotional intrucat prima este legata de o achizitie prealabila efectuata de cumparator. Modalitati de prezentare:prima-cadou directa/simpla - articol diferit de produsul cumparat, oferit gratuit, in momentul achizitiei (are un impact favorabil in relatiile cu consumatorul, indeosebi la segmentul copii). Este o tehnica utilizata pentru produsele de larg consum, in sistemul de vanzare prin autoservire (prima-surpriza aflata in interiorul ambalajului sau inserata sub un film), oferita la casa sau de animatori de vanzare. Obiective: cresterea cantitatii de produs consumate (beneficiu stimulativ/atractiv: descoperirea cadoului in urma desfacerii ambalajului)fidelizarea clienteleiincitare la zappingcomunicatie (cresterea vizibilitatii, imbunatatirea imaginii, aport relational). Prima convenience: forma de prima-cadou, constand intr-un obiect practic care inlesneste utilizarea produsului/lotului de produse cumparat. Prima-cadou asociata unui punct de vanzare/retea de magazine: prima-cadou acordata cumparatorului unui produs/lot de produse determinat, in paralel cu realizarea unui anumit volum de achizitii - dintr-un magazin asociat operatiunii (pe baza tichetului de casa). Permite acordarea unor prime atractive, in corelatie cu valoarea totala a cumpararilor efectuate si nu doar a articolului promotional. Prima-cadou acordata pe baza de probe de cumparare: articol obtinut la cerere (deseori, prin posta) de cumparatorul unui produs la prezentarea uneia sau mai multor probe care atesta cumpararea marcii (tehnica folosita pentru bunurile de folosinta indelungata, servicii, produse de larg consum cu o frecventa ridicata de cumparare). Varianta: serie de prime constand intr-o colectie de obiecte, la alegere. Prima-cadou sub forma unui ambalaj reutilizabil.La remunerarea fortei de vanzare, suma variabila acordata drept stimulent unui agent comercial, in functie de o serie de criterii de evaluare (vanzarile realizate, numarul de contracte incheiate, numarul de vizite efectuate etc.)

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Prima de vanzare? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Prima de vanzare.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Prima de vanzare. Definitiile termenilor despre Prima de vanzare cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Prima de vanzare, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Prima de vanzare.