PRIME Romania a lansat numarul trei al revistei online PR Forward

BUCURESTI - 18 martie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Educatie / Cultura, Media / Publicitate, ONG

Bucuresti, 17 martie 2014 – PRIME Romania anunta lansarea numarului trei al revistei PR Forward, pentru lunile martie-mai 2014. Revista poate fi citita online, pe site-ul www.public-relations.ro.

PR Forward este prima revista dedicata 100% PR-ului. Cu fiecare numar al revistei vrem sa ne apropiem de iubitorii de PR si sa le oferim o sursa de inspiratie prin articolele si interviurile pe care le publicam in paginile revistei. Credem cu tarie ca pasiunea este un element important in conturarea profilului de PR-ist, asa ca ne dorim sa o impartasim  cu toti cei care activeaza sau isi doresc sa activeze in acest domeniu fascinant. Revista vine in ajutorul tinerilor si studentilor care doresc sa afle informatii suplimentare despre practica relatiilor publice, despre personalitati importante ale industriei, ce au reusit sa schimbe parcursul PR-ului in Romania sau despre evenimente si oportunitati de extindere a cunostintelor.

Daca in primele doua numere cititorii au aflat etapele importante in startul carierei lor,

s-au documentat in legatura cu campanii marca Image Revolution, Ogilvy&Mather Brusseles sau au fost initiati in sfera PR-ului cultural alaturi de Alexandra Dinu, Project Manager Tea & Coffee Festival, cel de-al treilea numar vine cu surprize, ia pulsul celor mai noi evenimente si se dezvaluie intr-o forma menita sa castige curiozitatea tinerilor pregatiti pentru o cariera in PR.

Rubricile revistei

Rubrica PR Portrait o prezinta pe Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR, ce ne ofera insight-uri despre schimbarile PR-ului din 2013 si o perspectiva asupra domeniului in viitor. In plus, aflam detalii importante despre complexitatea problemelor in comunicare, dar si solutii utile pentru eficientizarea metodelor de lucru.

Ora pe glob ne duce intr-o calatorie virtuala in Melbourne, pentru analiza campaniei  Dumb ways to die, gandita de McCann Melbourne pentru clientul Metro Trains. Mesajele privind preventia accidentelor sunt greu de transmis, insa  McCann Melbourne a reusit sa schimbe comportamentele oamenilor printr-o serie de mesaje, filmulete interactive, jocuri sau carti ilustrate. Combinatia perfecta de instrumente si strategii a dus la castigarea premiului Grand Prix, in cadrul Festivalului International de Creativitate Cannes Lion 2012,  dar si la scaderea cu 30 % a numarului accidentelor din zona cailor ferate.

Interviul cu Valentina Roman, PR Manager al Teatrului Ion Creanga, deschide un nou capitol in domeniul PR-ului Cultural. De aceasta data, aflam strategiile de comunicare orientate catre un public surpriza, copiii. Valentina incurajeaza tinerii creativi si considera ca adevarata creativitate se vede atunci cand reusesti sa faci lucrurile sa se intample fara sa ai neaparat resurse financiare.

Subiectul rubricii Sub lupa este analiza campaniei nationale “Rom autentic- razbunarea e dulce “, realizata de echipa McCann Romania pentru clientul ROM Autentic. Recunoasterea valorilor romanesti a fost ideea care a declansat boom-ul campaniei si care i-a adus succesul. Analizam sub lupa  principalele canale prin care a fost comunicata campania si coordonatele dupa care s-a desfasurat.

Pentru o nuanta chic, propunem un interviu cu Gabriela Atanasov,  Fashion Designer & Fashion blogger Sweet Paprika, ce ne ofera sfaturi importante  pentru promovarea in social media si strategii eficiente de relatii publice in cadrul lansarii unei colectii vestimentare.

 Revista aduce, de aceasta data, o rubrica surpriza intitulata It’s brand new, in paginile careia cititorii se vor informa cu privire la  povestile de succes ale unor start-up-uri romanesti din diferite domenii de activitate.  Interviurile prezentate in cadrul rubricii It’s brand new vor rezuma parcursul start-up-urilor de la ideea creativa de la care a pornit noul business, la planurile de viitor, trecand prin strategii de comunicare si PR si ajungand la o serie de sfaturi pentru tinerii care doresc sa porneasca increzatori pe drumul antreprenoriatului. Fondatoarele Fort Knox PR sunt primele persoane care au raspuns la intrebarile noastre.

Concursul #scriesitu aduce in paginile revistei articolul Andreei Cosma, premiata pentru originalitatea cu care a construit imaginea contemporana a personajului sau preferat.

Rubrica First Step o aduce in prim plan pe Dana Carastoian, PR Account Executive Saatchi & Saatchi PR, ce ne ofera un ghid pentru cei ce doresc sa lucreze in acest domeniu.

Ultima sectiune, For fun & For real ofera cititorilor o lista cu cele mai noi evenimente si oportunitati de cariera. Pentru a maximiza performanta in PR, aceasta rubrica propune atat targuri de carte, concerte, cat si cursuri  oferite de The Alternative School of Creative Thinking.

PR Forward, prima revista online specializata in Relatii Publice, reprezinta  un pas important spre destinatia finala: sa aducem tinerii cat mai aproape de de misterele PR-ului. Alaturi de evenimente organizate cu pasiune si proiecte reusite, revista PR Forward isi propune sa devina publicatie de top pentru cititori, pentru a recompensa in acest fel atat minunata echipa care o construieste pas cu pas, cat si tinerii, carora le oferim posibilitatea de a cunoaste acest domeniu din toate unghiurile. Va invitam sa petreceti macar o clipa alaturi de povestile, campaniile si personajele ce dau viata acestei reviste, accesand http://public-relations.ro/ , a declarat Anca Udangiu, PR Manager PRIME Romania.

Parteneri Media: IQads, StartUB, PR Romania, IntegralEdu, COMUNICATE DE PRESA,  PR Wave, Gen 90, Buzz Camp, Bestjobs, Calendar Evenimente, ABC Antreprenori, Studentie.ro, Bucharest-Guide, Going out, Student din Provincie, Scoala ADC, Chelgate public affairs & public consulting si Educativa. 

Despre PRIME Romania

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prime-romania4/prime-romania-a-lansat-numarul-trei-al-revistei-online-pr-forward